Gjest eljo Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 ...i dag, så nå gjelder det å krysse fingrene (og gjøre noe annet enn å se TV resten av kvelden ;-) så kanskje jeg slipper icsi likevel...! Ja, det er jo lov å håpe :-) Men det blir nok sprøytestart 14. nov tenker jeg! Tenkte å prøve akupunktur, da "de" mener jeg har en "kald uterus", men får ikke ringt til Balderklinikken. Er så mye annet å gjøre om dagen... Så nå er det vel snart i seneste laget å begynne? Sist hadde jeg omtrent ti behandlinger, nå er det bare 8 dager til spraystart. Jaja, jeg kan jo prøve å få ringt i morgen og spurt jaffal. Spiser folat og E-vitamin, og begynner å bli klar til ny runde! Det var uventet at vi kom så raskt til, så jeg er visst ikke helt med mentalt ennå. Får jobbe litt med saken den uka som er igjen til nesa skal fylles av de dyre dråpene! Har brukt sprøyter før, så det blir nytt å prøve puregonpennen denne gangen, men det blir vel bra å slippe styret med å suge opp i sprøyter og få en masse søppel etterpå. Nei, nok tørrprat. Til arbeid! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78198-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.