Gå til innhold

Den perfekte jenterumpe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

23

• Goliath

11

• Carlina

11

• -Riksklysa

10

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Enig.

Har man feid over Krogstad og Sasha, så burde man være mer opplyst!

Liker ikke helt å finne samtale tråder om meg..

Men for orden skyld:Rimming..tåler det.

Club 4..Den dagen jeg må ut med penger for å møte krogstad, er det ute med meg...

Min fetisj er meget hemlig så den får dere aldri høre...og du holder kjeft saara!!!!!!!!

=o)

Club 4..Den dagen jeg må ut med penger for å møte krogstad, er det ute med meg...

Min fetisj er meget hemlig så den får dere aldri høre...og du holder kjeft saara!!!!!!!!

=o)

Heihei... nå ble jeg nyskjerrig?

Kom igjen, nå, tell me about it :)

=o)

duh...

nå var du ufin synes jeg...

dessuten er det ikke så ille å måtte betale for en liten titt :-)

Annonse

Æsj nei.så ekkelt er det nok ikke...Ikke wet sex heller..Faren for å drukne ham hadde vært stor med vann mengdene jeg sluker fortiden..;))

Hehe, du sier noe :)

Men da er det nok ikke så farlig. Har du utelatt wet og ekle ting, så går det nok greit :)

og den som venter...

her har du bildet jeg tenkte på tidligere i dag :-)

http://www.bikini-dare.com/free/ibiza/bo_sample02.html

He-he....den var i minste laget selv for meg:-)

Litt bør det jo være igjen for å la fantasien få arbeide litt....

Men det gir jo uttrykket "stringbikini" en ny og særdeles bokstavelig mening:-)

Mvh

Er det mulig å få dere lavere på rangstigen etter denne dabatten dah....?

Nei trokke det...

=o)

Hvilken rangstige er det du tenker på?

Å si noe sånt bare fordi vi tør å uttrykke hva de fleste tenker da gitt!

Bare innrøm det - du liker å se slike bilder du også, kanskje spesielt hvis det var mannerumper - og det setter din fantasi i sving også:-)

Mvh

Hvilken rangstige er det du tenker på?

Å si noe sånt bare fordi vi tør å uttrykke hva de fleste tenker da gitt!

Bare innrøm det - du liker å se slike bilder du også, kanskje spesielt hvis det var mannerumper - og det setter din fantasi i sving også:-)

Mvh

Vet du hva?Manne rumper gir meg ingenting så fremt det ikke er en spesielt spennende fyr som eier den....;))

Mer utsende dame jeg....

Vet du hva?Manne rumper gir meg ingenting så fremt det ikke er en spesielt spennende fyr som eier den....;))

Mer utsende dame jeg....

Er enig med deg i at en vakker rumpe må sitte på en vakker kropp som også har et tiltalende ansikt - før jeg tar helt av.

Men av og til kan bare et glimt av noe som tilhører en større helhet pirre fantasien på en god måte:-)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...