Gjest rampen Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hva gjør jeg når typen min plutselig slutter med å være romantisk? Han var utrolig sjarmerende i begynnelsen, men nå, etter 3 år er romantikken borte! Jeg har sagt det til han flere ganger i løpet av det siste året (har passet på så det ikke skulle oppfattes som mas). Han sier at han vet at han har vært sløv med det osv.. men ingenting gjør han. Jeg begynner å lure på om han tar meg for gitt. Jeg kan sitte å gruble på ting jeg vil gjøre for han, noe som skal gjøre han glad. Kan ordne til en koslig middag med stearinlys, kjøpe kort osv. Men man mister liksom lysten når jeg ikke får noe tilbake. Lurer på om han i det hele tatt har noe ønske om å glede meg! Mistenker at slike tanker er borte for godt..... Vet man ikke kan tvinge fram romantikk. Hva synes dere? Da jeg sa at han var flink i begynnelsen, mener jeg SVÆRT romantisk! Men nå er det bare klaging fra den kanten. Tar han meg for gitt? Jeg kan ikke se for meg et liv med null romantikk fra han. Hva slags kjærlighet er det? Jeg hadde satt pris på den minste ting akkurat nå.. f.eks uttrykt sine følelser for meg!(sånn helt plutselig). Eller lukket opp døren for meg! Eller sagt at IDAG, da skal HAN lage middag til MEG.(Uten at jeg har bedt han om det). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78306-romantikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvit Engel Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Vellkommen om bord er alt eg har å si! Har det på samme måte, enda vi bare har kjent hværandre et halvt år! Det ender opp med at eg føler at han ikke er glad i meg siden han verken sier eller viser det, så blir eg lei meg og "borte", da blir han opprørt fordi eg sjuler noe, når eg prøver å forklare han at eg føler at han ikke er glad i meg så sier han bare at han vet at han ikke er flink til å vise hvor mye eg betyr for han, men hva hjelper det meg?? En gang gav han meg en flaske parfyme helt uten grunn, da ble eg glad!! Han lager riktignok middag, men vui bor ikke i lag så det hadde han jo gjort uansett. Eg derimot gjør ikke annet en å gå rundt å tenke på hva den neste søte tingen eg skal gjøre mot han er, foreløping så har eg blandt annet gjemt presang under puten hans, laget en helt utrolig bursdag, gitt blomster og kort på 1. måneds dagen vår ol. Vi kan jo gjøre en avtale, du sender typen din til meg så skal eg lære han opp så sender eg min til deg?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78306-romantikk/#findComment-404877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampen Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Vellkommen om bord er alt eg har å si! Har det på samme måte, enda vi bare har kjent hværandre et halvt år! Det ender opp med at eg føler at han ikke er glad i meg siden han verken sier eller viser det, så blir eg lei meg og "borte", da blir han opprørt fordi eg sjuler noe, når eg prøver å forklare han at eg føler at han ikke er glad i meg så sier han bare at han vet at han ikke er flink til å vise hvor mye eg betyr for han, men hva hjelper det meg?? En gang gav han meg en flaske parfyme helt uten grunn, da ble eg glad!! Han lager riktignok middag, men vui bor ikke i lag så det hadde han jo gjort uansett. Eg derimot gjør ikke annet en å gå rundt å tenke på hva den neste søte tingen eg skal gjøre mot han er, foreløping så har eg blandt annet gjemt presang under puten hans, laget en helt utrolig bursdag, gitt blomster og kort på 1. måneds dagen vår ol. Vi kan jo gjøre en avtale, du sender typen din til meg så skal eg lære han opp så sender eg min til deg?? He-he... ja, det var en god ide! Skjønner ikke hva det er med dem? Har en følelse av at "ja, nå har jeg henne, da trenger jeg ikke imponere henne mer"-tankegangen er stor her... Men takker så mye for responsen! Det var ikke mange som hadde noen mening om dette. (sikkert et veldig oppbrukt tema? Hva skal man si? "jeg trenger romantikk"?? Så får man det en dag...og samtidig vet du at nå kommer han til å gå å føle han "har gjordt sitt" et halvt år fremover... HYYYYL! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78306-romantikk/#findComment-405219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hvorfor kan du ikke lage romantikken selv,i stedet for å sitte å vente på den? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78306-romantikk/#findComment-405665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariona Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hei! Kanskje han ønsker litt frihet? Om du er villig til å bruke litt kvinnelist er det utrolig hva en mann kan gjøre. Og best av alt; dere har godt av det begge to. I enkelte perioder virker det kanskje som om han ikke setter pris på deg, eller tar seg tid til å bare være kjæresten din. Han ønsker nok at du skal ha dine interesser utenom ham. Det bør du etter min mening ha! Ta vare på vennene dine, dyrk hobbier du hadde før eller har lyst til å starte med. Et interessert menneske er ofte også et interessant menneske. Tror du ikke det frister mer å tilbringe tid med ei jente som bobler over med hvor fantastisk livet er i forhold til hun som sier at hun kan i det minste få en kos innimellom... Vis at han er en del av livet ditt, ikke hele livet ditt. Er du heldig vil han også få mer energi og overskudd til deg. Etter at det har gått opp for ham at du har et liv (kanskje han klager på at aldri er hjemme lenger) så kan du foreslå en "bare du og jeg-kveld" der dere bare skal kose dere. Husk at han også må få sjansen til å komme med innspill, slik at han ikke føler at det er du som hele tiden maser og skal styre forholdet. Med litt flaks og tålmodighet vil kanskje dere begge få det bedre? Lykke til? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78306-romantikk/#findComment-405666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Romantikk ligger ofte ikke naturlig for menn. I starten av et forhold er vi forelsket og gjør ting vi ellers ikke ville gjort. Etterhvert går forelskelsen over, men ikke kjærligheten. Hverdagen innhenter oss. Og da blir det ofte mindre romantikk. Det er mulig du ble bortskjemt av hans tidligere oppførsel eller at du har sett litt for mange romantiske filmer og TV-serie. Mange kvinner har en urealistisk forventning til romantikk i et forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78306-romantikk/#findComment-405670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampen Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hvorfor kan du ikke lage romantikken selv,i stedet for å sitte å vente på den? Svar ti dere siste! Det er gode poeng i det dere sier! Vi har forskjellige hobbyer, men han er kanskje LITT mer oppi det enn meg..? Men er man i et forhold må man da også kunne pleie det, uten at jeg må være fraværende en stund? Da ender det vel opp med at jeg lurer på om han er "lei meg" nå...eller kan jeg være sammmen med han? Vi alle er jo forskjellige, har ulik behov for privatliv osv.. jeg er vel kanskje litt redd for at han er altfor glad i å sysle med ting på egen hånd. For jeg er glad i kjæresten min, og vil være masse sammen med han.. Er kort sagt redd for at det blir en "kamp" jeg ikke kommer til å trives med i lengden. Du, Petter smart, du hadde helt rett i at jeg ble veldig bortskjemt i begynnelsen.. Det er noe jeg er klar over, så jeg vil ikke ha slike overdrivelser mer.. m Men jeg er nå en gang ei jente, er svak for romantikk og såpeserier, og hjertet hungrer etter litt mer enn det som er nå! Takker for svarene! (tenkte mens jeg skrev dette, at det er jo litt artig at villt fremmede folk sitter å leser om MINE problemer, og skal prøve å gi meg råd, meninger osv. Kjempebra! Men nå synes t.o.m jeg at jeg begynner å bli litt VEL kjedelig.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78306-romantikk/#findComment-406051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.