Gå til innhold

Gro Isaksen, mer sex takk

Anbefalte innlegg

Har lest boka de, meget bra og nyttig:-) Ble vel ikke noen superelsker av den, men den ga mange gode tipps, en del er prøvd ut. Tror mange menn vil ha nytte av å lese den. Det ble meget bra lektyre ved badebassenget i syden.

Skriv flere du... Må se å få lest *sex, ja takk* også:-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78333-gro-isaksen-mer-sex-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gabrielle1365380393

Har lest "Sex - Ja takk". Anbefales!

Og naa skjönner jeg at jeg maa laere gutten min norsk slik at han kan lese denne (leste nettopp paa bokkilden.no at den retter seg mot menn?).

Eller kanskje kommer du ut paa flere spraak allerede uten at jeg har fatt det med meg?

Har lest "Sex - Ja takk". Anbefales!

Og naa skjönner jeg at jeg maa laere gutten min norsk slik at han kan lese denne (leste nettopp paa bokkilden.no at den retter seg mot menn?).

Eller kanskje kommer du ut paa flere spraak allerede uten at jeg har fatt det med meg?

Den kan anbefales, mange nyttige tipps og råd. Pluss en del råd om hvordan man skal bruke det man har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...