Gå til innhold

Grov dysplasi

Anbefalte innlegg

Gjest den sorte dame

Jeg fikk konstantert grov dysplasi for en 7-8 mnd. siden, og laserkonjiserte for ca 6 mnd. siden.

Jeg har i ettertid hatt meget uregelmessig menstruasjon og noen merklige blødninger innimellom. 2-3 dager før mensen har jeg en kjempe mørk brun utflod, med litt klumper. Har også til tider smerter i underlivet, lignende urinveisinfeksjonssmerter. Har trodd det har vært det jeg har hatt, for jeg har alltid utslag på blod i urinen, men den slår aldrig ut ved dyrking. Har også prøvd medisiner mor UVI, men det har aldri hjulpet. Har også litt smerter ved samleie.

Er det mulig de ikke har fjernet nok her, eller at det kan ha kommet tilbake?

Det sies jo at 90% av tilfellene blir man helt "frisk" etter en laserkonjisering.

Noen som har opplevd dette og kan fortelle meg litt mer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78353-grov-dysplasi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...