Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter at jeg fikk to blå på tirsdag så slo det meg at jeg kanskje ikke kan kalle meg ufrivillig barnløs lenger, jeg har jo et barn fra før og nå har jeg pinadø klart å produsere et til uten hjelp. Derfor trekker jeg meg stille og rolig tilbake herfra, av hensyn til de som virkelig strever. Jeg kommer til å følge med på dere alle, og kommer det gladmeldinger skal jeg alltid være blant gratulantene, men jeg kommer ikke til å skrive om min voksende mage her inne. Jeg kommer også til å svare hvis noen har spørsmål om PCOS, for jeg har fremdeles diagnosen og må alltid ta hensyn til den. De som er spesielt interessert kan jo ta en tur innom gravideforum, der jeg kommer til å legge inn oppdateringer.

Jeg vil takke for den flotte tiden jeg har hatt her inne, for makan til støtte og oppbacking har jeg aldri vært bort i. Likeså vil jeg ønske dere alle lykke til uansett hvor dere er i prosessen, og jeg håper og ber om at dere får de etterlengtede to blå.

Tusen takk for meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78425-jeg-vil-takke-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære lille søte deg!!

Så trist at du legger inn årene da!! Men det er vel som du sier! Du glemmer jo ikke oss strevere helt heller da!

Håper at alt går bra videre i svangerskapet...og at du gir en oppdatering på hvordan det går i ny og ne...det skader ingen...

Takk for masse svar...

Stor kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78425-jeg-vil-takke-for-meg/#findComment-406652
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...