Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gabrielle1365380393

Da jeg sluttet (etter to aar - tok ogsaa Trionetta), skjönte jeg at jeg egentlig ikke skulle ha gaatt paa dem... Fordöyelsen gikk lettere, og jeg gikk ned i vekt uten at jeg hadde gjort noe som helst anderledes. MEN, saa fikk jeg ogsaa plutselig problemer med huden. Saa det ble noe jobbing der for aa faa den til aa "venne seg til" den nye situasjonen. Ellers gikk alt greit med syklusen.

Naa er jeg i akkurat motsatt situasjon som du da skjönner jeg. Jeg "maa" begynne paa pillen igjen (synes kondom er noe mas), og er litt bekymret for hvordan kroppen vil reagere paa dem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78447-pilleslutt/#findComment-405934
Del på andre sider

Det skjer vel ikke så mye. Du går bare tilbake til vanlig menssyklus med eggløsninger og det hele. Du kan bli gravid, fremfor alt.

Noen få vil oppleve at menstruasjonen surrer litt (kommer for sent eller for tidlig) i en overgangsfase de første månedene etter pilleslutt, mens andre går rett på normal, regelmessig syklus.

Du vil også muligens oppleve at blødningene varer lenger hver mnd, og er litt sterkere enn du er vant til med p-pillene.

Selv opplevde jeg økte blødninger, men ellers gikk jeg rett på normal syklus.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78447-pilleslutt/#findComment-406337
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...