Gå til innhold

Antibiotikakur forårsaker sopp

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg har begynt på en antibiotikakur for noen uker siden, og merker nå at jeg begynner å klø litt i underlivet og det kan svi litt ved vannlatning. Har lest at dette kan være følger av kuren.

Kan jeg da ta Canesten for å bli kvitt soppen, men allikevel fortsette med antibiotikaen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78488-antibiotikakur-for%C3%A5rsaker-sopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Ja, det kan du. Det er vanlig å kunne få sopp av antibiotika desverre.

Jeg slet med det en vår jeg måtte ta 4 antibiotikakurer. Men det forsvant med canesten.

Ok, det er vel reseptfritt på apoteket? Tok du krem eller stikkpiller?

Ok, det er vel reseptfritt på apoteket? Tok du krem eller stikkpiller?

Det er reseptfritt og koster i overkant av 100kr for en stikkpille og en tube krem (kombinasjonspakning).

Det forsvinner nok fort når du har tatt stikkpillen. Ta gjerne stikkpillen om kvelden før du legger deg slik at den får virke "vannrett" noen timer.

Kremen smøres rundt skjedeåpningen i tilfelle du er rød og har utvendig kløe.

:-)

Gjest ikke undertegnet

Det er reseptfritt og koster i overkant av 100kr for en stikkpille og en tube krem (kombinasjonspakning).

Det forsvinner nok fort når du har tatt stikkpillen. Ta gjerne stikkpillen om kvelden før du legger deg slik at den får virke "vannrett" noen timer.

Kremen smøres rundt skjedeåpningen i tilfelle du er rød og har utvendig kløe.

:-)

Takk for hurtig svar! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...