Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann Biabia!!

Tusen tusen takk!!

Er litt nervøs for morgendagen selv om den ikke har noe i forhold til forsøket å gjøre men av annet karakter. Men uansett så har det jo med fremtiden å gjøre!

Var på trygdekontoret og skulle levere kvitteringene for medisiner i dag, men de forlangte en bekreftelse på at jeg skal i gang med 2. forsøk, så mens jeg er der i morgen, så får jeg jo ta med en da... :o)

Det går nok så bra så, for jeg har jo med meg mannen også..

Og du er ikke langt unna du heller for første sniffen...

Stor kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78506-dipsey/#findComment-406644
Del på andre sider

Heisann Biabia!!

Tusen tusen takk!!

Er litt nervøs for morgendagen selv om den ikke har noe i forhold til forsøket å gjøre men av annet karakter. Men uansett så har det jo med fremtiden å gjøre!

Var på trygdekontoret og skulle levere kvitteringene for medisiner i dag, men de forlangte en bekreftelse på at jeg skal i gang med 2. forsøk, så mens jeg er der i morgen, så får jeg jo ta med en da... :o)

Det går nok så bra så, for jeg har jo med meg mannen også..

Og du er ikke langt unna du heller for første sniffen...

Stor kos fra

Du er jo godt i gang selv med sprayen....hallo...hvis ikke hodet var godt skrudd på så hadde jeg tustet bort det..

Hvordan går det egentlig? Merker du mye av nedreguleringen??

Atter en gang en stor kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78506-dipsey/#findComment-406647
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...