Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :o)

Jeg var til min 3. ultralyd i dag. Det største egget var 13mm, og det på min 16. dag! Legen spurte om vi skulle "ta inn årene". Jeg ble sjokkert. Jeg har ikke kommet så langt for å gi opp med en gang.

Det endte med at vi skal tilbake på ultralyd søndag, og eventuelt hente ut egg tirsdag. Fikk ikke sterkere medisin i dag da. De mente at da kan det gå for raskt.

Håper bare at alt ser bedre ut på søndag!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78534-nedtur-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hoppet i været når æ så meldingen din!

Hvilken behandling har du da?Og hvor blir du behandlet?

Jeg har vært inne på 3 ul.Den siste var på min 21 sprøyte dag(puregon)Da var eggene mine bare 10mm.De sa det var ingen problem!Fortsatte på samme dose frem til i dag og imorgen en ny ul.Det blir min 25 dag!!! Jeg er i Haugesund og de sa at det kunne godt strekke seg frem til de ble 13 14 mm og så hoppet eggene liksom til...Det hadde de sett flere ganger...så jeg lever i håpet at dette skal gå bra og det må du og gjøre!Ikke gi opp!Det er for tidlig!!!Press litt på vist det går bra!!!!!

Alt av lykke ønskninger til deg på søndag!!!

Klæmma

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78534-nedtur-igjen/#findComment-406696
Del på andre sider

Jeg hoppet i været når æ så meldingen din!

Hvilken behandling har du da?Og hvor blir du behandlet?

Jeg har vært inne på 3 ul.Den siste var på min 21 sprøyte dag(puregon)Da var eggene mine bare 10mm.De sa det var ingen problem!Fortsatte på samme dose frem til i dag og imorgen en ny ul.Det blir min 25 dag!!! Jeg er i Haugesund og de sa at det kunne godt strekke seg frem til de ble 13 14 mm og så hoppet eggene liksom til...Det hadde de sett flere ganger...så jeg lever i håpet at dette skal gå bra og det må du og gjøre!Ikke gi opp!Det er for tidlig!!!Press litt på vist det går bra!!!!!

Alt av lykke ønskninger til deg på søndag!!!

Klæmma

Takk for oppmuntrende svar Raija!

Jeg går til behandling i Trondheim. Med. er Gonal-F. Stemningen ble mer positiv etter hvert, men vi ble ganske sjokkerte over kommentaren. Som tidligere nevnt har jeg vært gjennom tre runder for tre år siden. Ett forsøk ble avbrutt av sykehuset, ett fant de ingen egg på og det siste ble fullført. Jeg brukte lang tid på alle forsøkene, men det var aldri snakk om at jeg skulle gi opp. Det virker som om reglene har blitt mye strengere.

Godt å høre at du er ved godt mot. Lykke til på UL i morgen. Jeg skal krysse fingre og tær for deg.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78534-nedtur-igjen/#findComment-406724
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...