Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vil bare informere om at alt fortsatt går bra, selv om jeg er veldig lite aktiv her inne for tiden som skriver. Leser de fleste innleggene likevel.

I dag er jeg 17+4 på vei med 2 gutter i magen. Fikk vite kjønnene i går på ultralyd. Alt så bra ut, og livmorhalsen var lang og lukket. Så nå får jeg begynne å glede meg. Har hatt litt problemer med det tidligere, men får prøve å slappe av og tillate meg å være glad for graviditeten.

Ønsker alle dere som strever lykke til. Jeg vet så altfor godt hva det vil si å mislykkes på forsøk eller å abortere. Har prøvd begge deler før vi lyktes på fjerde ICSI-forsøket på Ciconia i København. Vår diagnose er nedsatt sædkvalitet, jeg er tilsynelatende frisk som en fisk.

Vel, klemmer til dere alle her inne.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78594-oppdatering-her-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sats!

Kjekt å høre at alt står bra til med deg og tvillingene! Det viste seg jo at også vi lykkes denne gang, og at vi også venter to! Er nå snart 11 uker på vei, skal på ny kontroll på mandag, spennende!

Var det første gang det var mulig å se kjønnene? Det er vel alt for tidlig for vår del...? Ja, ja, det skal visst bli nok av kontroller og oppfølging!

Kos deg med magen, dette har du fortjent!

Klem

Gjest bobla 7+4

hei sats!!

så hyggelig å høre fra deg! jeg har tenkt på deg innimellom siden du testet 2 blå...tiden går kjempefort!!!

så hyggelig å høre at det går bra med deg og guttene dine, jeg ligger selv 10 uker etter deg i løypa, og skal til første UL på onsdag.

håper du fortsetter å gi oss en oppdatering innimellom??

kanskje vi ser deg på chatten også??

mange klemmer fra

Kjære sats

kjekt å høre fra deg. Jeg har ikke vært så aktiv her i det siste. Går og venter på ICSI-forsøk etter jul, mens jeg samtidig håper på mirakler i form av "naturlig" graviditet (som ikke stopper etter 8 uker).

Flott at alt går bra med deg - jeg ønsker deg lykke til. Det har du fortjent !

stor klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...