tonie Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Jeg drar nå klokka to. Vil ha klem. Stor klem! :-) NB: bad hair day!!! Det lureste er nok å ikke kommentere det;-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Ja, jeg snikleser Det innlegget der kunne like godt kommet fra han. "bad hair day...etc." 0 Siter
flisa Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Ja, jeg snikleser Det innlegget der kunne like godt kommet fra han. "bad hair day...etc." *nikker konspirerende, enda jeg aldri har møtt spetakkelet - men ettersom jeg skjønner så har jeg tastet sms'er med fyren, og trodde han var jente* :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Du har jo fått klem... ;-) *klemmer enda mer*:-))) Åsså synes jeg håret ser helt fint ut jeg:-) Og bakstussen også. 0 Siter
musikeren Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 *nikker konspirerende, enda jeg aldri har møtt spetakkelet - men ettersom jeg skjønner så har jeg tastet sms'er med fyren, og trodde han var jente* :-) Flisa dah! Du må da forstå at du ikke bare sånn uten videre kan oute sms-romansen vår på denna måten. Nå har jeg vel gubben på døra snart... :-/ *barrikaderer*;-) 0 Siter
flisa Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Flisa dah! Du må da forstå at du ikke bare sånn uten videre kan oute sms-romansen vår på denna måten. Nå har jeg vel gubben på døra snart... :-/ *barrikaderer*;-) PØH! Han vet alt! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.