Gå til innhold

Jeg har et litt merkelig spørsmål :

Anbefalte innlegg

Diver1365380401

Kan en kvinne ”gro igjen” ?

Jeg er en mann på 53 år som nå er separert etter et langt (24 år) ekteskap. En av mine grunner til å ville bryte ut er det etter min mening monotone og svært kjedelige sexlivet vi har hatt. Alt skulle foregå i mørke, under dynen og for all del lydløst. Det varierte mellom to stillinger misjonær eller som oftest med henne sittende oppå. Selv etter alle disse årene lærte hun aldri å ronke meg. Når jeg ba henne gjøre det litt raskere resulterte dette i to til tre hurtige tak hvorpå den meget langsomme takten kom tilbake. Til slutt ga jeg opp å spørre om dette. Hun har også alltid nektet meg å utføre oral versjonen på henne selv om jeg hadde veldig lyst å prøve. Det eneste hun tillot var at jeg brukte fingrene og jeg klarte som oftest å få henne til å komme, men kun når jeg samtidig stimulerte clitoris. Nå er dette forhåpentlig historie.

Etter bruddet har jeg kommet i kontakt, via et formidlingsbyrå, med en dame fra Thailand. Hun er meget vakker og vi har en god dialog p.r. brev. Jeg skal snart reise og besøke henne for første gang. Hun er førti år og har aldri vært gift eller vært sammen med en mann. (Jeg fikk sjokk da dette ble opplyst for meg)

Nå er jeg usikker på hva som venter meg og hvorledes jeg skal gå frem? Kan jeg risikere at hun er for trang?

Jeg ønsker for all del ikke å skremme henne og jeg har utviklet meget sterke følelser for henne.

NB! Du har skrevet en flott bok. Jeg savner imidlertid litt mer utførende beskrivelser av cunnilingus teknikker. Jeg har funnet endel av dette på internett men dessverre nesten aldri fått praktiser det. Har du noen gode råd eller linker?

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe svar på ditt spørsmål, men jeg mener at det står veldig mye bra om oralsexdelen på denne nettsiden:

www.erotikknett.no

Lykke til, og når sant skal sies så har vel asia verdens vakreste kvinner. Det mener i det minste denne fyren :)

kan munn og nesebord gro igjen av seg selv?

Jeg bare spør....

God helg! ; )

Disse blir vel brukt hele tiden og vil derfor ikke gro igjen.

Hun er jo kanskje litt trang, dels fordi hun ikke har hatt så mye sex (min antagelse) og fordi asiater ofte er mindre av vekst generelt.

Gjest Vel, sånn jeg ser det...

For trang er hun nok ikke, dersom hun blir våt nok. Men vær obs på at hvis hun er kort av vekst, og du er en "stor gutt", kan det hende du må være forsiktig med hvor dypt du trenger inn.

Forøvrig synes jeg du virker forferdelig overflatisk....?!

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Det nytter ikke å bli bitter etter år med dårlig sex. Mange burde sikkert melde pass tidligere dersom generøsiteten og de kjælige ordene mangler og respekten for hverandre blir fraværende.

Så til din vennine fra Tahiland. Så spennende da. Håper dere klarer å beholde fortroligheten og kommunikasjonen fra brevene når dere treffes ansikt til ansikt.

Jeg kjenner lite til den thailandske kulturen, men av det jeg har opplevd vil jeg tro hun har andre koder enn kvinner fra den vestlige kulturkretsen. Tror vi er atskillig mer bombastiske i våre uttalelser og dessuten har en svært direkte måte å snakke til hverandre i forhold til det du vil finne i Thailand.

Ta med deg all den høflighet du klarer å oppvise. Vær en gentlemann overfor henne fra første stund. Lytt til hva hun sier og opptre hensynsfullt. Ikke kom med seksuelle invitter før dere har blitt fortrolige og har funnet psykisk nærhet – og da må du ikke presse henne.

Dersom alt klaffer og dere begge får lyst til å ha sex…. Nei, en kvinne kan ikke gro igjen. Men det kan hende jomfruhinna hennes fortsatt er intakt om hun ikke har brukt tamponger eller har deltatt i fysiske aktiviteter som har fjernet den. Dersom hinna fortsatt er der, bruk laaang tid for å forsikre deg om at hun er tent. Det hender det trengs mange gangers forsøk før det lykkes. Det enkleste kan ofte være at hun fjerner hinna selv med egne fingre og evt. glidemiddel.

Så til oralsexen. I boka jeg skrev for kvinner, foreslo jeg at de skulle trene seg på oralsex ved å spise softis. Den samme treningsmåten kan også brukes for menn. Bruk tungespissen på å vispe i deg isen. De samme bevegelsene du bruker på å bearbeide isen, bruker du på å bearbeide klitoris. Gjør tungespissen tynn, men kraftig. Sørg for å få i deg isen ved å dra med vekselvis lange drag. Så tar du enkelte raske vispebevegelser langs de indre kjønnsleppene og ned mot skjedeåpningen. Mange kvinner er svært følsomme i området rundt urinåpningen. Konsentrer deg etter hvert om klitoris. Veksle på lette og vispende bevegelser og slike med litt mer trykk. Noen kvinner setter pris på en finger i skjedeåpningen samtidig. Det viktigste om oralsex står for øvrig på side 121 og 122 i boka mi. Men som jeg understreker er kvinner svært forskjellige i hvordan de ønsker den utført. Det er derfor viktig å kommunisere med partneren.

Om ikke erotikken blomstrer når du drar til Thailand, håper jeg uansett du en gang treffer en kvinne som har de samme ønsker og tør nyte sex på samme måte som deg! Den som leter, han finner! Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...