Gå til innhold

sexproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest tilfredsstilleren

I januar fikk jeg meg ny dame, og vi hadde enormt bra sex. På den tiden hadde jeg lyst på sex og tenkte mye på det. Men etter en stund forsvant tenningen på dama. Vi har det fortsatt fint sammen, og sex-en er bra, men jeg har store problem med å få orgasme. Jeg kan få orgasme dersom det er lenge siden sist. jeg kan også få orgasme når jeg onanerer,men ofte trengs det enorm stimulans. Nå for tiden får jeg ikke en gang reisning på bussen, når jeg sitter og fantaserer om deilige damer. Jeg har jo lyst på sex, for jeg vet hvor deilig det kan være, og det er jo deilig for henne. Men jeg savner å bli skikkelig kåt og kunne komme innen rimelig tid.

Noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78662-sexproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...