Gå til innhold

Hva er det verste som kan skje hvis...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det verste som kan skje er at det går betennelse i livmoren, som kan krype videre opp i egglederne og gjøre deg steril. Og at du får blodforgiftning og stryker med.

Som oftest vil alt komme ut ved en spontan abort, men det bør alikevel undersøkes av lege!

Gjest moramora

Det verste som kan skje er at det går betennelse i livmoren, som kan krype videre opp i egglederne og gjøre deg steril. Og at du får blodforgiftning og stryker med.

Som oftest vil alt komme ut ved en spontan abort, men det bør alikevel undersøkes av lege!

Her pakkes det ikke inn i bomull, nei. He, he.

Gjest ikke undertegnet

Hvordan merker man det, da? Blør fremdeles, har blødd i 5 uker...

Hvor lenge kan jeg blø uten at det er farlig?

Hvordan merker man det, da? Blør fremdeles, har blødd i 5 uker...

Hvor lenge kan jeg blø uten at det er farlig?

Hvis du blir sjuk av det så begynner det med svært høy temperatur og etterhvert sterke smerter.

Om du blør lenge kan du bli litt anemisk, altså jernfattig. Svimler når du reiser deg opp etc. Ikke noe særlig det heller da.

Ta nå en tur til legen istedet for å sitte her og være redd! Det er sikker ikke noe i veien, men bedre føre var enn å sitte og vente på at skrekkhistorien min skal slå til.. ;0)

En sånn undersøkelse tar to minutter og er ikke vond.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...