bermel Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg fikk satt inn to egg forrige torsdag. I dag har jeg hatt/ har jeg en liten blødning. Det er ikke vanlig menstruasjonsblod,men lys rosafarget væske. Jeg er klar over at man kan ha småblødninger opp til 12 svangerskapsuke, men jeg er så veldig redd nå... Har noen erfaring med dette,så vær så snill og svar en ganske fortvilet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78715-bl%C3%B8dning-etter-en-uke-jeg-er-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kummin Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Skulle ønske jeg var lege og kunne hjelpe deg. Jeg leser en del her på forumet og noterer meg at blødningerikke er uvanlig. Mange barn er født til tross for store blødninger i svangerskapet. Nå er det fredag - og jeg skjønner at du er livredd for helgen som ligger foran deg. Hvis du har mulighet for å få tak i en lege ville jeg ha gjort det. Selv om legen kanskje ikke kan gjøre noe, så hjelper det å få en faglig vurdering. Jeg håper det går bra med deg. Jeg vet så inderlig godt hvordan du har det. Men som sagt bødninger behøver ikke å bety at det er over. Stor støsteklem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78715-bl%C3%B8dning-etter-en-uke-jeg-er-redd/#findComment-408155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snart mamma til to? Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Skulle ønske jeg var lege og kunne hjelpe deg. Jeg leser en del her på forumet og noterer meg at blødningerikke er uvanlig. Mange barn er født til tross for store blødninger i svangerskapet. Nå er det fredag - og jeg skjønner at du er livredd for helgen som ligger foran deg. Hvis du har mulighet for å få tak i en lege ville jeg ha gjort det. Selv om legen kanskje ikke kan gjøre noe, så hjelper det å få en faglig vurdering. Jeg håper det går bra med deg. Jeg vet så inderlig godt hvordan du har det. Men som sagt bødninger behøver ikke å bety at det er over. Stor støsteklem fra Kjære bermel! En uke etter innsett er det for tidlig til at det er mensen som kommer. Du har nok heller en festeblødning tenker jeg ) Da jeg ble gravid sist gang hadde jeg også en dag med slik lyserosa utflod. I tillegg hadde jeg massevis av brun utflod - som viste seg å komme fra prog.geleen som jeg brukte. Sett deg tilbake og ta det med ro (lettere sagt enn gjort) - det ene egget har antakelig festet seg nå (pga festeblødningen din ) Muligens har begge to det. Du hadde jo gullegg du. Over helga skal vi teste positivt både den ene og den andre. Er selv ganske pessimistisk - men det er jo lov å håpe til det motsatte er bevist ikke sant? Ha en riktig god helg! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78715-bl%C3%B8dning-etter-en-uke-jeg-er-redd/#findComment-408306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bermel Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Kjære bermel! En uke etter innsett er det for tidlig til at det er mensen som kommer. Du har nok heller en festeblødning tenker jeg ) Da jeg ble gravid sist gang hadde jeg også en dag med slik lyserosa utflod. I tillegg hadde jeg massevis av brun utflod - som viste seg å komme fra prog.geleen som jeg brukte. Sett deg tilbake og ta det med ro (lettere sagt enn gjort) - det ene egget har antakelig festet seg nå (pga festeblødningen din ) Muligens har begge to det. Du hadde jo gullegg du. Over helga skal vi teste positivt både den ene og den andre. Er selv ganske pessimistisk - men det er jo lov å håpe til det motsatte er bevist ikke sant? Ha en riktig god helg! Klem fra Tusen takk skal dere ha! Jeg får prøve å fatte mot. Har fortsatt samme type blødning, og i dag hadde jeg veldig vondt i magen en times tid, men...Har pratet med sykepl. i Tr.heim i dag- de kan heller ikke gi meg et sikkert svar på noe!Det kunne vært en begynnende mens- men jeg har ikke menssmerter! Jeg får helt sikkert sykmelding fra mandag- så nå skal jeg ta det helt med ro til jeg skal teste torsdag! Håper dere har en fin helg begge to! Snart mamma til to- det kan hende kroppen din er så tilfreds med at den skal bringe nytt liv, at den ikke vil forstyrre deg med tegn..?!! _Håper det!!!! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78715-bl%C3%B8dning-etter-en-uke-jeg-er-redd/#findComment-408880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamsegutt Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Tusen takk skal dere ha! Jeg får prøve å fatte mot. Har fortsatt samme type blødning, og i dag hadde jeg veldig vondt i magen en times tid, men...Har pratet med sykepl. i Tr.heim i dag- de kan heller ikke gi meg et sikkert svar på noe!Det kunne vært en begynnende mens- men jeg har ikke menssmerter! Jeg får helt sikkert sykmelding fra mandag- så nå skal jeg ta det helt med ro til jeg skal teste torsdag! Håper dere har en fin helg begge to! Snart mamma til to- det kan hende kroppen din er så tilfreds med at den skal bringe nytt liv, at den ikke vil forstyrre deg med tegn..?!! _Håper det!!!! Klem fra Hei! Jeg kan bare svare på vegne av min kone, men jeg husker at hun hadde lignende blødninger som deg. Vi var begge nervøse siden dette var vårt 2. forsøk, og det 1. hadde gått galt etter 1 uke. Men siden det ikke kom så veldig mye, prøvde vi å slå til ro med at alt var normalt. Alle innleggene her på forumet ga oss noe ro i sjelen. Det viste seg å ikke være noen grunn til engstelse. Hun er nå gravid i 13. uke.... Jeg tror det samme vil skje deg, og det er ikke noe jeg bare sier! Jeg tror ikke blødningene er noe du skal henge deg opp i! Det beste du kan gjøre nå, er å slappe av! Spis noe godt og kos deg med en god film! Lykke til! Hold oss oppdater! Ok? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78715-bl%C3%B8dning-etter-en-uke-jeg-er-redd/#findComment-408986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildemor Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Som de andre her skriver, dette trenger ikke bety noe galt i det hele tatt!! Festeblødning og en liten blødning rundt det tidspunktet en skal ha mens, er veldig vanlig start på en graviditet! Det blir en spennende uke for oss alle!! xxx for at vi tester blått, blått, blått!!! Ta godt vare på deg selv, bermel og lykke til! Klem, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78715-bl%C3%B8dning-etter-en-uke-jeg-er-redd/#findComment-409330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bermel Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei! Jeg kan bare svare på vegne av min kone, men jeg husker at hun hadde lignende blødninger som deg. Vi var begge nervøse siden dette var vårt 2. forsøk, og det 1. hadde gått galt etter 1 uke. Men siden det ikke kom så veldig mye, prøvde vi å slå til ro med at alt var normalt. Alle innleggene her på forumet ga oss noe ro i sjelen. Det viste seg å ikke være noen grunn til engstelse. Hun er nå gravid i 13. uke.... Jeg tror det samme vil skje deg, og det er ikke noe jeg bare sier! Jeg tror ikke blødningene er noe du skal henge deg opp i! Det beste du kan gjøre nå, er å slappe av! Spis noe godt og kos deg med en god film! Lykke til! Hold oss oppdater! Ok? Jeg og mannen min takker og bukker!!! Han klarer å holde motet oppe, og er sikker på at det går veien- det hjelper jo selvsagt! Husker du, bamsegutt, om kona di hadde megesmerter når hun hadde blødning, det har nemlig jeg hatt, og det bekymrer meg jo også mye, selvfølgelig... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78715-bl%C3%B8dning-etter-en-uke-jeg-er-redd/#findComment-409941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamsegutt Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg og mannen min takker og bukker!!! Han klarer å holde motet oppe, og er sikker på at det går veien- det hjelper jo selvsagt! Husker du, bamsegutt, om kona di hadde megesmerter når hun hadde blødning, det har nemlig jeg hatt, og det bekymrer meg jo også mye, selvfølgelig... Hei,igjen! Min kone forteller at hun hadde to dager med litt rosa farge i utfloden. Det var ca. 13. og 14. dag etter innsetting (husker ikke 100%). Samtidig hadde hun smerter tilsvarende begynnende menstruasjon som varte i ca. 4-5 dager. Håper dette er svar på dine spørsmål, og at det går bra med dere begge! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78715-bl%C3%B8dning-etter-en-uke-jeg-er-redd/#findComment-411122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.