Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei : )

Jeg regner med at de fleste her inne har tatt rønken av egglederne ( en prøve som vist nok må taes før prøverør). Det er nå gått 5 dager siden jeg gjorde dette, men jeg har fremdeles vondt i eggstokkene. Ei veninne har også gjort dette for en stund tilbake , men kjente ikke noe. Nå er vi jo forskjellige og 5 dager er sikkert ikke så lenge, men er det noen andre som har erfaringer ???

Klems ...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78722-r%C3%B8nken-av-egglederene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver at du har tatt røntgen, men ettersom du har smerter regner jeg nesten med at du har vært igjennom ultralyd med innlegging av kontrastvæske???

Selv gjorde jeg denne undersøkelsen for en god stund siden, og jeg mener at jeg følte "press" og ubehag i noen dager...

Husker at legen fortalte at personer med åpne eggledere følte mer ubehag og spreng(!) under undersøkelsen - og etterpå. Dette fordi det da vil trenge væske inn i egglederne som nærmest sprenger seg frem. Er egglederne tette gjør det ikke så vondt fordi væsken ikke slipper til.

Tror det du føler er ganske normalt, men for sikkerhets skyld kan du jo ta en telefon.... Alle bekymringer man kan bli kvitt er BRA;)

Lykke til videre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...