Gå til innhold

Hva heter det når kvinner onanerer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

10

• tigertrollet

6

• Jane

4

• leila

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Det er jo det du gjør da.

Hvis du ikke liker det, så får du bare la være.

Stått opp med foten på feil side av sengen i dag?

Grunnen til mitt "usj" var ikke selve handlingen, men fordi læreren var en ekkel mannlig gris som likte å snakke om sex UTENOM sex-undervisningen.

Kvinner runker! Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være to ulike betegnelser for å onanere, avhengig av kjønn?

Hun jeg bor sammen med, bruker helt naturlig "runke" for det hun gjør med seg sjøl.

Jeg klarer ikke bruke ordet ronke om det jeg gjør. Men det er vel fordi jeg forbinder det med menn.

Folk får bruke det ordet de selv vil, så lenge de er komfortabel med det :-)

Jeg klarer ikke bruke ordet ronke om det jeg gjør. Men det er vel fordi jeg forbinder det med menn.

Folk får bruke det ordet de selv vil, så lenge de er komfortabel med det :-)

Ganske merkelig, at du har den holdningen.

Er det "stygt" å runke, mener du?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Joda. Kvinner ronker også. Det har Berthold Grunfeld sagt.

Set er greit, men den godeste Berthold forsvarer også omskjæring av spebarn, noe som er ren barnemishandling:

http://www.doktoronline.no/pub/articles/sexology/300227.html

Er ikke han av jødisk opprinnelse ?

Gjest lurer bare litt!

Jeg sier masturbere.

Greit ord, det der, men fy hvor tungvint det høres...nå skal jeg gå og masturbere littegranne. Finnes det ikke noen små, søte, sexy ord for det, da? Mener...menn kan ronke, dra den, ta en anders, skyve skinn osv. osv. Er vi så fantasiløse, vi kvinner???

Gjest lurer bare litt!

Nei ; da "tar jeg på meg selv "!

Ferdig med det.

Har da ikke så stor en at jeg runker den lille .....

He-he... egentlig skal den visst være ganske lang, har jeg hørt..., men det vises jo heldigvis ikke så godt! :-)

Har også problemer med å få ronka klitten...he-he...

Gjest lurer bare litt!

Kvinner runker! Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være to ulike betegnelser for å onanere, avhengig av kjønn?

Hun jeg bor sammen med, bruker helt naturlig "runke" for det hun gjør med seg sjøl.

Liker i grunnen ikke å bruke det ordet om onaneringa min, men det har blitt så normalisert i hodet mitt at det kommer automatisk, og det er faktisk en smule ekkelt. Men sånn høres det ut for meg, da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...