Gå til innhold

Hva heter det når kvinner onanerer?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer bare litt!

Jeg klarer ikke bruke ordet ronke om det jeg gjør. Men det er vel fordi jeg forbinder det med menn.

Folk får bruke det ordet de selv vil, så lenge de er komfortabel med det :-)

Helt enig! Sånn bortsett fra at jeg plumper ut med det forbanna ordet i tide og utide! :-( Indoktrinert som bare det...

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

10

• tigertrollet

6

• Jane

4

• leila

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest lurer bare litt!

Skal en ha kontrollen på en mann må man ronke dem en x daglig og ha intim sex en x daglig.....

Ehhhh...ble litt feil det ?

Ja, det får virkelig smilet på glid!! :-)

Men jeg trenger også en orgasme både titt og ofte! Godt jeg kan hjelpe meg selv, og hurra for dildoene mine! :-)

Gjest lurer bare litt!

"Tar på meg selv " er da mye mere dannet å si !

Bruker det uttrykket stadig vekk!

Finnes ikke en dannet celle i kroppen min når jeg onanerer!! Bare skitne tanker i hodet mitt også... skulle hatt et ord som sto i stil til det! :-)

Annonse

Akkurat Tigertrollet, hvorfor pakke det inn...og det er jo ikke så farlig å snakke om det når det ikke er innpakka... he-he.. :-)

Riktig. Nå begynner vi å snakke samme språk. Jeg er fra nordnorge og ikke vant til innpakning av ord og fraser..

:)

*tar på meg selv ....klør i hodet*

Jaja; Jeg gnikker da!!

Hvis jeg er i kultiverte sammenkomster og jeg absolutt må fortelle det sier jeg at jeg "hadde sex med seg selv".

Det er det mest nøytrale som kommer ut av min munn. Stort sett kommer det kuk og fitte ut.

Hvis jeg er i kultiverte sammenkomster og jeg absolutt må fortelle det sier jeg at jeg "hadde sex med seg selv".

Det er det mest nøytrale som kommer ut av min munn. Stort sett kommer det kuk og fitte ut.

Tør ikke å nevne her på Dol hva som kommer ut av min munn av og til ;o)

Tør ikke å nevne her på Dol hva som kommer ut av min munn av og til ;o)

Hehe, du kan bare hviske til meg. Jeg er pottetett (det er sant; har plugget igjen med tampax i en ende vaffal..)..

Nei, jeg er ikke vulgær tror jeg. Jeg vil kalle det åpenhet og utvidet vokabular;)

Hehe, du kan bare hviske til meg. Jeg er pottetett (det er sant; har plugget igjen med tampax i en ende vaffal..)..

Nei, jeg er ikke vulgær tror jeg. Jeg vil kalle det åpenhet og utvidet vokabular;)

Ehhhhh:

Vet du hvordan du kan se at blondina har hatt en dårlig dag?

- Hun har tampongen bak øret og aner ikke hvor hun har gjort av sigaretten.

Jaja mensann ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...