Gå til innhold

Hva heter det når kvinner onanerer?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer bare litt!

Riktig. Nå begynner vi å snakke samme språk. Jeg er fra nordnorge og ikke vant til innpakning av ord og fraser..

:)

Nei, helt enig...vi nordfra vil gjerne bruke ord som forteller det akkurat som det er..har bare ikke funnet koseordet enda!

:-)

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

10

• tigertrollet

6

• Jane

4

• leila

4

Mest aktive i denne tråden

Kvinner ronker ikke - de onanerer.

Ja ; det er ikke så mye å ronke på !

Kom til å tenke på den gangen jeg var med mannen i en butikk for å kjøpe dress .

Jeg spurte ekspedetrisen om dressen ronket seg fort....

MENTE å si skrokkete....(dialekt?)

Gjest lurer bare litt!

Ja ; det er ikke så mye å ronke på !

Kom til å tenke på den gangen jeg var med mannen i en butikk for å kjøpe dress .

Jeg spurte ekspedetrisen om dressen ronket seg fort....

MENTE å si skrokkete....(dialekt?)

Hva svarte ekspeditrusa, da?

Annonse

Gjest ørene faller av

Skal en ha kontrollen på en mann må man ronke dem en x daglig og ha intim sex en x daglig.....

Ehhhh...ble litt feil det ?

Jeg har også hørt at en mann som får munnsex hos partneren sin aldri går fra henne eller er utro!

Mye skal en høre før

Hva mener du med folkelig? Er det snakk om møljemasturbering? ;-)

Liker i grunnen ikke å ha mer enn et menneske tilstede...

Tenkte mer på om språkbruken var folkelig, jeg.. ;o) Ser at Lottemor har svar til deg - det var egentlig ikke noe mer folkelig det.

Er ikke "onanere" et greit ord, da?

Annonse

Gjest lurer bare litt!

Tenkte mer på om språkbruken var folkelig, jeg.. ;o) Ser at Lottemor har svar til deg - det var egentlig ikke noe mer folkelig det.

Er ikke "onanere" et greit ord, da?

Helt greit ord i grunnen, og det har jo kommet fram diverse her også. Tror jeg skal slutte å kalle det for å ronke!!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...