Gå til innhold

Hva heter det når kvinner onanerer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men da blir det i allefall med noen du liker, eller... :-)

Jepp:0)

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

10

• tigertrollet

6

• Jane

4

• leila

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er han en sexguru?

Ja, han er visst det. Han var sånn derre ekspert på sexforumet her også for en stund tilbake. En gang lo jeg meg (nesten) i hjæl da han påstod at damer ronker. Han (og flere dolere med) skjønte ikke at det var noe å le av. Så da så. Når Berthold sier det, så stemmer det vel.

Nå skal jeg gå og ta meg en ronk.

Gjest lurer bare litt!
Skrevet

Jepp:0)

Ja, da får du kose deg da!!!

:-)

Gjest lurer bare litt!
Skrevet

Ja, han er visst det. Han var sånn derre ekspert på sexforumet her også for en stund tilbake. En gang lo jeg meg (nesten) i hjæl da han påstod at damer ronker. Han (og flere dolere med) skjønte ikke at det var noe å le av. Så da så. Når Berthold sier det, så stemmer det vel.

Nå skal jeg gå og ta meg en ronk.

Good for you!:-) Hvor har guruen blitt av, da?

Skrevet

Good for you!:-) Hvor har guruen blitt av, da?

Tja...hvor Berthold er nå er det nok bare gud som veit.

Skrevet

tja .. onanere, masturbere, ta på seg selv, ha sex med seg selv, fingre seg selv, leke seg.. mange ord man kan bruke da .) men hvorfor prate sånn om det - hvorfor ikke bare gå og gjøre det? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...