Gå til innhold

Hva heter det når kvinner onanerer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

10

• tigertrollet

6

• Jane

4

• leila

4

Mest aktive i denne tråden

Er han en sexguru?

Ja, han er visst det. Han var sånn derre ekspert på sexforumet her også for en stund tilbake. En gang lo jeg meg (nesten) i hjæl da han påstod at damer ronker. Han (og flere dolere med) skjønte ikke at det var noe å le av. Så da så. Når Berthold sier det, så stemmer det vel.

Nå skal jeg gå og ta meg en ronk.

Set er greit, men den godeste Berthold forsvarer også omskjæring av spebarn, noe som er ren barnemishandling:

http://www.doktoronline.no/pub/articles/sexology/300227.html

Er ikke han av jødisk opprinnelse ?

Om Berthold er same eller jøde driter jeg i, damer ronker. Ferdig med det.

Gjest lurer bare litt!

Ja, han er visst det. Han var sånn derre ekspert på sexforumet her også for en stund tilbake. En gang lo jeg meg (nesten) i hjæl da han påstod at damer ronker. Han (og flere dolere med) skjønte ikke at det var noe å le av. Så da så. Når Berthold sier det, så stemmer det vel.

Nå skal jeg gå og ta meg en ronk.

Good for you!:-) Hvor har guruen blitt av, da?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...