Gå til innhold

Første sprut i dag... :o)

Anbefalte innlegg

Heisann jenter!

I dag kl 0700 ble første spruten innført.. så nå går jeg som en maskin videre... syv, tolv, fem og ti...jada!!!

Som dere vet så røyker (røyket) jeg...altså...hørt den sangen om svake mennesker?? Jeg er et slikt et jeg...MEN... I kveld er det fest...da får jeg vel lov?? Fra og med i morgen av,,,,,,da er det hundre prosent slutt...skal gå hele medisinperioden (- dagen i dag pga festen) uten røyk og alkohol...

Må sikkert ha litt hjelp av dere underveis, men jeg har gjort det før, og skal gjøre det igjen...

Nå gleder vi oss over neste forsøk, og håper at vi har en ekstra hemmelighet til jul...

Ha ei riktig god helg dere!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78788-f%C3%B8rste-sprut-i-dag-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Ja, så var du i gang igjen, Dipsey! Håper at du får flere egg denne gangen og at hormonstimuleringen går som den skal.Er nok lurt å redusere røykinga litt. Jeg røyker ikke selv, men har ikke vært så nøye alltid på alkoholen. Iallefall ikke når jeg sprayer.

Lykke til!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...