Bicepsxl Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 Har ett script som sender nyhetsbrev, men skulle ha fikset det slik at man har muligheten til å sende ut html. Send meg en mail hvis noen kan hjelpe [email protected] 0 Siter
citoyen Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 HTML-mail er ikke bra. Det er en sikkerhetsrisiko, det skaper større trafikk på nettverket, og det er ikke alle epost-klienter som kan (eller vil) motta HTML-mail. Alt til sin tid og sitt sted - spar HTMLen til websidene. 0 Siter
Bicepsxl Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Skrevet 26. oktober 2002 HTML-mail er ikke bra. Det er en sikkerhetsrisiko, det skaper større trafikk på nettverket, og det er ikke alle epost-klienter som kan (eller vil) motta HTML-mail. Alt til sin tid og sitt sted - spar HTMLen til websidene. Ja det var vel ikke det jeg ville ha svar på da? 0 Siter
citoyen Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 Ja det var vel ikke det jeg ville ha svar på da? Nei, men så er dette heller ikke et forum der du kan regne med å bare få svar på det du spør om, uten øvrige kommentarer. 0 Siter
Vincent Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 Er absolutt ingen php ekspert, men tror det skal holde med å sette inn denne koden i header: $headers .= "Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1\n"; som sagt - jeg tror det skal funke... 0 Siter
Bicepsxl Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Skrevet 26. oktober 2002 Nei, men så er dette heller ikke et forum der du kan regne med å bare få svar på det du spør om, uten øvrige kommentarer. Takk for det Vincent. Men så enkelt var det ikke, vet ikke helt hvor koden skal stå:-) Kan jeg maile deg scriptet? Min e-post adresse er [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.