godgutt1365380401 Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 10 spørsmål om onani: 1. Hvor gammel er du? 2. Pleier du å onanere/fingre? Hvis nei: da er resterende spørsmål ikke myntet på deg ;-) 3. Hvor ofte pleier du å onanere? 4. Onanerer du for å bli kåt, eller onanerer du fordi du er kåt? 5. Hvilken metode er den du oftest bruker? 6. Hender det at du bruker andre ”hjelpemidler” enn fingrene? 7. Har du onanert noen ganger på ”upassende” plasser? (regner med at senga og dusjen er de vanligste). 8. Har du noen ganger onanert sammen med ei venninne? 9. Har du neon ganger onanert i forbindelse med chatting og lignende? 10. Klarer du å få orgasme bare ved å gni deg mot noe eller med knipeøvelser? Takker hjerteligs for ærlige svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78844-10-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-jenter-og-onani/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurer bare litt! Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Hva var det du spurte om...? 1. Er 29 år 2. Jepp, pleier å onanere, men fingrer bare med fjernkontrollen.. ;-) 3. Hver gang jeg føler for det, men det varierer veldig. Alt fra en gang hver fjortende dag til fem-seks ganger daglig. Kommer an på hvor kåt jeg er.. 4. Er alltid kåt! 5. Bruker vanligvis mine to dildoer eller dusjen, men det hender jag bruker fingrene også.. 6. ...ehh... 7. Finnes det noen upassende plasser, da? Syns ikke det var no upassende å bli fingerpult i en treseter på flytur fra Oslo og hjem i allefall. Fikk være med helt hjem... 8. Nei,...ehh.. jo, hvis en mann kan gå under betegnelsen venninne...he-he... 9. Ja! 10. Det pleier å hjelpe å gni meg mot en mann, mens jeg kniper! :-) Det holder ikke med et spørsmål om gangen for fremtiden? Det her var skikkelig kronglete! Og hva skal du med alle svarene da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78844-10-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-jenter-og-onani/#findComment-409227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
godgutt1365380401 Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Hva var det du spurte om...? 1. Er 29 år 2. Jepp, pleier å onanere, men fingrer bare med fjernkontrollen.. ;-) 3. Hver gang jeg føler for det, men det varierer veldig. Alt fra en gang hver fjortende dag til fem-seks ganger daglig. Kommer an på hvor kåt jeg er.. 4. Er alltid kåt! 5. Bruker vanligvis mine to dildoer eller dusjen, men det hender jag bruker fingrene også.. 6. ...ehh... 7. Finnes det noen upassende plasser, da? Syns ikke det var no upassende å bli fingerpult i en treseter på flytur fra Oslo og hjem i allefall. Fikk være med helt hjem... 8. Nei,...ehh.. jo, hvis en mann kan gå under betegnelsen venninne...he-he... 9. Ja! 10. Det pleier å hjelpe å gni meg mot en mann, mens jeg kniper! :-) Det holder ikke med et spørsmål om gangen for fremtiden? Det her var skikkelig kronglete! Og hva skal du med alle svarene da? Takker for kjempegode svar.Hvorfor jeg er så interessert? Jeg er bare så fascinert av jenter som tør å slippe til og leve ut sin egen sexualitet. Hilsen godgutten! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78844-10-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-jenter-og-onani/#findComment-409307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Takker for kjempegode svar.Hvorfor jeg er så interessert? Jeg er bare så fascinert av jenter som tør å slippe til og leve ut sin egen sexualitet. Hilsen godgutten! Da må du jo være fascinert av de fleste jenter. Men husk at det fins FLERE måter å slippe løs sin sexualitet på! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78844-10-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-jenter-og-onani/#findComment-409316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest her er et svar til Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 10 spørsmål om onani: 1. Hvor gammel er du? - 36 2. Pleier du å onanere/fingre? - JA Hvis nei: da er resterende spørsmål ikke myntet på deg ;-) 3. Hvor ofte pleier du å onanere? VARIERER VELDIG, FRA DAGLIG TIL NOKSÅ SJELDEN, ALT ETTER HVOR MYE ANNEN SEX JEG HAR OG HVOR SLITEN JEG ER ETC 4. Onanerer du for å bli kåt, eller onanerer du fordi du er kåt? BEGGE DELER - ALT ETTERSOM. ER JEG KÅT, OG MANNEN IKKE ER TILGJENGELIG, SÅ TAR JEG SAKEN I EGNE HENDER. MEN ONANERER OGSÅ FOR Å BLI KÅT F.EKS. HVIS JEG OVERRASKER MANNEN MED UTKLEDNINGSPARTY OG VIL VÆRE KLAR FOR ET KNULL PÅ "NO TIME", ELLER FORDI JEG FØLER FOR EN UTBLÅSNING ELLER ANNET 5. Hvilken metode er den du oftest bruker? FINGRENE - UTEN TVIL. MOT KLITORIS. MEN DUSJSTRÅLEN MOT KLITORIS ER OGSÅ VELDIG DEILIG, OG OGSÅ Å "SUPPLERE" FINGRENE MED EN DILDO. 6. Hender det at du bruker andre ”hjelpemidler” enn fingrene? DILDO & DUSJ - SE OVEMFOR 7. Har du onanert noen ganger på ”upassende” plasser? HMMMM.... LESESALEN SENT EN KVELD, I MIN STUDIETID ER VEL DET "DRØYESTE". KJEMPEFLOTT METODE Å BLI KVITT HODEPINE PÅ (ALLE ENDORFINENE VET DU) SLIK AT MAN KAN FORTSETTE Å LESE EN STUND TIL.... (regner med at senga og dusjen er de vanligste). JEPP! 8. Har du noen ganger onanert sammen med ei venninne? NEI!!! 9. Har du neon ganger onanert i forbindelse med chatting og lignende? NEI, IKKE CHATTING! HAR VÆRT GIFT HELE TIDEN ETTER AT INTERNETT BLE VANLIG! *HE HE* MEN HAR ONANERT MENS JEG HAR VÆRT PÅ TELEFONEN MED MIN MANN! 10. Klarer du å få orgasme bare ved å gni deg mot noe eller med knipeøvelser? JA, MEN BØR VEL HELST VÆRE AT JEG GNIR MEG MOT MIN MANN, DA, IKKE BARE MOT EN TING. MEN DENNE "GNIMETODEN" BLIR KANSKJE MEST PRAKTISERT AV DE DAMENE SOM IKKE TØR BRUKE SINE EGNE FINGRE?? Takker hjerteligs for ærlige svar! VÆRSÅGOD! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78844-10-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-jenter-og-onani/#findComment-421390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.