naiv Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 God ide, tror du at hun har den på enda? Nei, men i din fantasi kan den vel være på enda.... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 Du har helt rett, det litt sure uttrykket har alltid tent en liten gnist i meg. Og FK-dressen er virkelig sexy, den da! Korsetter er nok ikke noe for meg! Ja, men da begynner vi å nærme oss noe her:) Tenk deg hun sure kjerringa i FK-dress fiske fram innovertissen med møkkagreipet;) 0 Siter
Retz Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 *river deg i håret og biter deg i halsen* Halsen?! Jeeeeeez ass..... *Begynnende drøvelorgasme* 0 Siter
Gjest Odd-Tor Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 Ja, men da begynner vi å nærme oss noe her:) Tenk deg hun sure kjerringa i FK-dress fiske fram innovertissen med møkkagreipet;) Liker at det er en smule rått, men med møkkagreipen da.... AU! :-( 0 Siter
Gjest Odd-Tor Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 Halsen?! Jeeeeeez ass..... *Begynnende drøvelorgasme* Strever fælt...det er skikkelig vanskelig å dra den når den peker innover! :-( Tror jeg knabber konas dildo... Natta pus...du har gjort underverker for meg! Fra nå av er det bare deg, Retz... ;-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 Liker at det er en smule rått, men med møkkagreipen da.... AU! :-( Faen, men det praktisk da; penetrerer fem hull samtidig;) 0 Siter
Retz Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Strever fælt...det er skikkelig vanskelig å dra den når den peker innover! :-( Tror jeg knabber konas dildo... Natta pus...du har gjort underverker for meg! Fra nå av er det bare deg, Retz... ;-) He, he... ;-) 0 Siter
spirito Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2001&item=226837 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.