væren-74 Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 er eggene mine modne. Var til 4. UL i dag. Måtte ta ei sprøyte til, så er det eggløsningssprøyte i morgen, egguthenting onsdag og innsetting fredag. Gruer meg litt til uthentingen. Jeg syntes at det gjorde så vondt forrige gang. Er det flere som synes det, eller er det bare meg? Hilsen 0 Siter
bermel Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Si i fra på sykehuset at du gruer deg, og at du syntes det var vondt sist- så får du helt sikkert litt mer smertestillende!! Lykke til med uttak av gullegg!!! 0 Siter
_Raija_26 Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Gratulere væren! Da ligger vi akkurat likt!Nesten på timen jo! Det her blir kjæmpe spennende! Håper det går bra for oss begge! klæmma 0 Siter
Gjest Dipsey Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Hei!! Vil bare ønske deg lykke til!! Blir sååå spennende.. Kos fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.