Gå til innhold

Skal jeg be om en sjanse til?

Anbefalte innlegg

Gjest tvileren

For litt over en mnd siden sa jeg til mannen min at jeg ville ut av forholdet. Vi hadde hatt det veldig dårlig en god stund, og jeg følte at jeg trengte tid...til å sortere følelser og å få livsgleden igjen. Han ville ikke det samme, men når han forstod at jeg var fast bestemt på å flytte så ga han seg. Så siden har jeg lett etter leilighet til meg og våre to små. Problemet nu er at jeg ikke vet hva jeg vil. Har de siste to dagene tenkt på hvordan vi en gang hadde det, og jeg savner den tiden noe helt ubeskrivelig. Vi har mang en gang prøvd å finne tilbake til den men aldri klart det. Men nu ser jeg for meg at vi kan finne den, har vel kanskje med at vi nu har hatt "pause" i litt over en mnd.

Men vi har allerede kommet i gang med seperasjonsprossessen, har advokater begge to (det er bare for at alt ska gå skikkelig for seg, vi krangler ikke og har hele tiden hatt veldig god dialog), har blitt innkalt til megling ang barna osv. Jeg har hele tiden vært fast bestemt på at det er dette jeg vil, inntil de siste to dager. Nå har jeg begynt å tvile, mye!

Hva gjør jeg, skal jeg be om at vi gjør et forsøk til, eller er dette bare en reaksjon på hele prosessen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78922-skal-jeg-be-om-en-sjanse-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde absolutt snakke ut med mannen din. Og klart du kan be om en sjanse til. Om dere kan fikse forholdet deres er vel det det aller beste? Og om det betyr at kanskje du må krype, hva gjør vel det? I alle fall om du elsker mannen din og er innstilt på å jobbe med forholdet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...