Gjest ikke undertegnet Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Kan noen hjelpe meg? (Og kjæresten min!) Jeg er så trang at vi ofte må avbryte samleiet fordi det er for vondt for meg. Den lille hudfliken ved åpningen får fort et rift i seg, så blir det vondt ved friksjon. Det vil si at min sexlyst er relativt laber, i og med at jeg forbinder det med smerte. Kan noen hjelpe? Noen med samme problem? Hilsen meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78940-for-trang-etter-4-%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julie Marie Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 jeg har samme problem.. gutten får nesten ikke penisen inn..ikke mer enn et par cm..og selv det er altfor vondt så jeg holder ikke ut lenge..for jævlig!!!! håper du får noen gode råd.. glidekrem er ganske et råd, har ikke prøvd selv siden guttene jo skygger unna når de merker at det nesten ikke går an å ha sex med meg........ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78940-for-trang-etter-4-%C3%A5r/#findComment-409903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke til Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 jeg har samme problem.. gutten får nesten ikke penisen inn..ikke mer enn et par cm..og selv det er altfor vondt så jeg holder ikke ut lenge..for jævlig!!!! håper du får noen gode råd.. glidekrem er ganske et råd, har ikke prøvd selv siden guttene jo skygger unna når de merker at det nesten ikke går an å ha sex med meg........ Hei. Det er vel heller at man blir tørrere enn trangere...Så vidt jeg vet må den beste "behandlingen"være et godt og langt forspill og mye god glidekrem. Har hørt om at det i noen tilfeller anbefales å pent "utvide skjeden" men hvis intregning har fungert tidligere så er det vel ikke det som er problemet. Prøv med lange og gode forspill og evnt. masse glidekrem. Vedvarer problemene så ta kontakt med lege/gynokolog for hjelp. Bare min personlige mening. Ingen skulle behøve å lide slik under samleie. Lykke til begge to. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78940-for-trang-etter-4-%C3%A5r/#findComment-409935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Prøv med glidekrem og se om det kan hjelpe. Enig med 'Lykke til' om at lange forspill der du er så klar som mulig før han trenger inn er lurt. Hvis problemet ikke synes å bli bedre -snakk med legen din:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78940-for-trang-etter-4-%C3%A5r/#findComment-409977 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boceta Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Vet hvordan du har det!!Jeg har også hatt det sånn lenge, men nå er jeg mye bedre!! Jeg gikk til gynekolog og fikk vite at jeg hadde noe som het vestibulitt, det vil si, kort sagt, at man er overfølsom der nede og derfor lett får smerter ved friksjon og inntrengning.Dette igjen hadde ført til at jeg hadde fått vaginisme(at jeg knep sammen, ukontrollerbart,pga.jeg forbant det med smerte, og dermed ble det enda vondere). Det var en helt jævlig vond sirkel hele greia.Gynekologen hadde ikke så mange råd til meg, men hun sa at det sannsynigvis ville gå over med tid og stunder...jippi,mye trøst... så jeg måtte tenke selv.Glidekrem og lange forspill, som noen andre her også foreslår, var viktigst.Men for å klare å la være å stramme musklene og knipe sammen, fant jeg ut at jeg måtte ta muskelavslappende-stesolid.Heldigvis hadde jeg noe liggende hjemme, men da jeg sa til gynekologen at de hjalp, fikk jeg flere på resept av henne.Fikk også en bedøvende krem-xylocain-som jeg skulle smøre ved kjedeåpningen ca 10min før. Jepp-sinnsykt stress, og ikke akkurat seksuelt opphissende, men vi måtte bare være tålmodige(jeg og typen). Så prøvde jeg alt dette da-tok stesolid 1/2 time før samleie, så xylocain 10 min før, så masse glidemiddel og laaangt forspill. Det så ganske mørkt ut for sexlivet vårt en stund, jeg var jo ikke sikker om jeg noen gang ville bli bra, og selv om dette hjalp endel, så var det jo altfor stress å fortsette med resten av livet!! Men, heldigvis!Nå er jeg så og si frisk!!Kjenner fremdeles litt vondt med en gang han presser den inn, men for ca en måned siden nå, sluttet jeg å bruke noe som helst av det jeg brukte, ikke engang glidemiddel!! Mye var jo psykisk, at jeg forbandt det med smerte, så da jeg gjorde disse tingene, og det ble mindre vondt, slappet jeg mer av også, forbandt det ikke med smerte lenger.Fant også ut at det var bedre hvis han tok den fort inn, ikke langsomt-akkurat som å rive et plaster av fort-mindre smertefullt. Og nå, vet ikke om jeg bør skrive dette her, det er så mange pietistiske folk her inne, men jeg driter i.Nå har jeg vært med på gangbang og alt, hadde to pikker inni på en gang!!Nå trenger jo ikke du gjøre det når du blir frisk, da, selvfølgelig, skriver det bare fordi det er helt fantastisk utrolig at jeg har blitt så bra,at jeg klarte det!! Så-dette ble et langt svar,og det er ikke sikkert du er like fucked up som jeg var heller, men mitt råd til deg er:bruk glidemiddel og lange forspill først, hvis ikke dette hjelper, så gå til en gynekolog og få sjekket deg, kanskje noe av dette hjelper for deg også.og viktigst av alt:ikke gi opp!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78940-for-trang-etter-4-%C3%A5r/#findComment-410552 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klamydia Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Du er ikke for trang, du trenger glidekrem! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78940-for-trang-etter-4-%C3%A5r/#findComment-410606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apostrof Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Vet hvordan du har det!!Jeg har også hatt det sånn lenge, men nå er jeg mye bedre!! Jeg gikk til gynekolog og fikk vite at jeg hadde noe som het vestibulitt, det vil si, kort sagt, at man er overfølsom der nede og derfor lett får smerter ved friksjon og inntrengning.Dette igjen hadde ført til at jeg hadde fått vaginisme(at jeg knep sammen, ukontrollerbart,pga.jeg forbant det med smerte, og dermed ble det enda vondere). Det var en helt jævlig vond sirkel hele greia.Gynekologen hadde ikke så mange råd til meg, men hun sa at det sannsynigvis ville gå over med tid og stunder...jippi,mye trøst... så jeg måtte tenke selv.Glidekrem og lange forspill, som noen andre her også foreslår, var viktigst.Men for å klare å la være å stramme musklene og knipe sammen, fant jeg ut at jeg måtte ta muskelavslappende-stesolid.Heldigvis hadde jeg noe liggende hjemme, men da jeg sa til gynekologen at de hjalp, fikk jeg flere på resept av henne.Fikk også en bedøvende krem-xylocain-som jeg skulle smøre ved kjedeåpningen ca 10min før. Jepp-sinnsykt stress, og ikke akkurat seksuelt opphissende, men vi måtte bare være tålmodige(jeg og typen). Så prøvde jeg alt dette da-tok stesolid 1/2 time før samleie, så xylocain 10 min før, så masse glidemiddel og laaangt forspill. Det så ganske mørkt ut for sexlivet vårt en stund, jeg var jo ikke sikker om jeg noen gang ville bli bra, og selv om dette hjalp endel, så var det jo altfor stress å fortsette med resten av livet!! Men, heldigvis!Nå er jeg så og si frisk!!Kjenner fremdeles litt vondt med en gang han presser den inn, men for ca en måned siden nå, sluttet jeg å bruke noe som helst av det jeg brukte, ikke engang glidemiddel!! Mye var jo psykisk, at jeg forbandt det med smerte, så da jeg gjorde disse tingene, og det ble mindre vondt, slappet jeg mer av også, forbandt det ikke med smerte lenger.Fant også ut at det var bedre hvis han tok den fort inn, ikke langsomt-akkurat som å rive et plaster av fort-mindre smertefullt. Og nå, vet ikke om jeg bør skrive dette her, det er så mange pietistiske folk her inne, men jeg driter i.Nå har jeg vært med på gangbang og alt, hadde to pikker inni på en gang!!Nå trenger jo ikke du gjøre det når du blir frisk, da, selvfølgelig, skriver det bare fordi det er helt fantastisk utrolig at jeg har blitt så bra,at jeg klarte det!! Så-dette ble et langt svar,og det er ikke sikkert du er like fucked up som jeg var heller, men mitt råd til deg er:bruk glidemiddel og lange forspill først, hvis ikke dette hjelper, så gå til en gynekolog og få sjekket deg, kanskje noe av dette hjelper for deg også.og viktigst av alt:ikke gi opp!!!! Hei. Et langt og fornuftig svar. Jeg tror faktisk ikke at det er så helt uvanlig å ha dette problemet. Så jeg syns det er bra at du tok deg tid til å skrive dette innlegget. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78940-for-trang-etter-4-%C3%A5r/#findComment-410661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 jeg har samme problem.. gutten får nesten ikke penisen inn..ikke mer enn et par cm..og selv det er altfor vondt så jeg holder ikke ut lenge..for jævlig!!!! håper du får noen gode råd.. glidekrem er ganske et råd, har ikke prøvd selv siden guttene jo skygger unna når de merker at det nesten ikke går an å ha sex med meg........ Hva slags gutter er det du omgås? Jeg var sammen med ei jente for noen år siden. De tre første kveldene vi prøvde hadde vi sjangs til å få den inn. Først fjerde gangen klarte jeg å lirke den inn. Det gikk bedre etterhvert, selv om hun forble ganske trang. Men med litt innsats og jobbing går det bra til slutt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78940-for-trang-etter-4-%C3%A5r/#findComment-411003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Vet hvordan du har det!!Jeg har også hatt det sånn lenge, men nå er jeg mye bedre!! Jeg gikk til gynekolog og fikk vite at jeg hadde noe som het vestibulitt, det vil si, kort sagt, at man er overfølsom der nede og derfor lett får smerter ved friksjon og inntrengning.Dette igjen hadde ført til at jeg hadde fått vaginisme(at jeg knep sammen, ukontrollerbart,pga.jeg forbant det med smerte, og dermed ble det enda vondere). Det var en helt jævlig vond sirkel hele greia.Gynekologen hadde ikke så mange råd til meg, men hun sa at det sannsynigvis ville gå over med tid og stunder...jippi,mye trøst... så jeg måtte tenke selv.Glidekrem og lange forspill, som noen andre her også foreslår, var viktigst.Men for å klare å la være å stramme musklene og knipe sammen, fant jeg ut at jeg måtte ta muskelavslappende-stesolid.Heldigvis hadde jeg noe liggende hjemme, men da jeg sa til gynekologen at de hjalp, fikk jeg flere på resept av henne.Fikk også en bedøvende krem-xylocain-som jeg skulle smøre ved kjedeåpningen ca 10min før. Jepp-sinnsykt stress, og ikke akkurat seksuelt opphissende, men vi måtte bare være tålmodige(jeg og typen). Så prøvde jeg alt dette da-tok stesolid 1/2 time før samleie, så xylocain 10 min før, så masse glidemiddel og laaangt forspill. Det så ganske mørkt ut for sexlivet vårt en stund, jeg var jo ikke sikker om jeg noen gang ville bli bra, og selv om dette hjalp endel, så var det jo altfor stress å fortsette med resten av livet!! Men, heldigvis!Nå er jeg så og si frisk!!Kjenner fremdeles litt vondt med en gang han presser den inn, men for ca en måned siden nå, sluttet jeg å bruke noe som helst av det jeg brukte, ikke engang glidemiddel!! Mye var jo psykisk, at jeg forbandt det med smerte, så da jeg gjorde disse tingene, og det ble mindre vondt, slappet jeg mer av også, forbandt det ikke med smerte lenger.Fant også ut at det var bedre hvis han tok den fort inn, ikke langsomt-akkurat som å rive et plaster av fort-mindre smertefullt. Og nå, vet ikke om jeg bør skrive dette her, det er så mange pietistiske folk her inne, men jeg driter i.Nå har jeg vært med på gangbang og alt, hadde to pikker inni på en gang!!Nå trenger jo ikke du gjøre det når du blir frisk, da, selvfølgelig, skriver det bare fordi det er helt fantastisk utrolig at jeg har blitt så bra,at jeg klarte det!! Så-dette ble et langt svar,og det er ikke sikkert du er like fucked up som jeg var heller, men mitt råd til deg er:bruk glidemiddel og lange forspill først, hvis ikke dette hjelper, så gå til en gynekolog og få sjekket deg, kanskje noe av dette hjelper for deg også.og viktigst av alt:ikke gi opp!!!! Hei! Tusen takk for langt svar! Jeg ble veldig lettet over at du har slitt med det samme tidligere - og at det har ordnet seg!! Jeg skal forsøke de samme tingene som deg og håpe det beste! Takk også til dere andre som har tatt dere tid til å svare! Jeg har imidlertid alltid hatt lange vorspiel og funnet en super glidekrem, så det er nok ikke der det ligger. Takk alle! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78940-for-trang-etter-4-%C3%A5r/#findComment-411943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.