Gjest Anonym XXX Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg vet ikke hvor godt du sover. Jeg overnattet en gang hos en kamerat,og våknet på morrakvisten steinkåt og i full gang med sex med"min såkalte kamerat". Jeg vil påstå at jeg nesten våknet med orgasme, og at jeg ikke skjønnte før etterpå hvem som tok meg bakfra. Dette var en svært ubehagelig opplevelse siden jeg da drømmte om den jeg var forelsket i, og jeg vet at min kåthet ikke hadde noe som helst med min kamerat å gjøre. Han hadde tydligvis tuklet med meg mens jeg sov...Svinet ! Jeg bare sier dette til skrekk og advarsel ! I dag kjenner jeg ingen i min omgangskrets som lar kjæresten overnatte i samme seng med kamerater / venninner. Det var vanlig i tenårene, men ikke etter at vi ble over 20 år. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg vet ikke hvor godt du sover. Jeg overnattet en gang hos en kamerat,og våknet på morrakvisten steinkåt og i full gang med sex med"min såkalte kamerat". Jeg vil påstå at jeg nesten våknet med orgasme, og at jeg ikke skjønnte før etterpå hvem som tok meg bakfra. Dette var en svært ubehagelig opplevelse siden jeg da drømmte om den jeg var forelsket i, og jeg vet at min kåthet ikke hadde noe som helst med min kamerat å gjøre. Han hadde tydligvis tuklet med meg mens jeg sov...Svinet ! Jeg bare sier dette til skrekk og advarsel ! I dag kjenner jeg ingen i min omgangskrets som lar kjæresten overnatte i samme seng med kamerater / venninner. Det var vanlig i tenårene, men ikke etter at vi ble over 20 år. "Han hadde tydligvis tuklet med meg mens jeg sov...Svinet!" han er vel neppe din venn i dag, eller? må jo si at jeg hadde vært redd for å sovne i ettertid dersom jeg hadde hatt en sånn opplevelse... 0 Siter
Gjest Juana Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 "Han hadde tydligvis tuklet med meg mens jeg sov...Svinet!" han er vel neppe din venn i dag, eller? må jo si at jeg hadde vært redd for å sovne i ettertid dersom jeg hadde hatt en sånn opplevelse... har ikke sett ham siden. Sover alltid hjemme nå,sluttet med overnatting etter den episoden. Noen som har opplevd lignede? 0 Siter
mrxx Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Huff, jeg må bare riste på hode av slike handlinger. Enda verre når du ikke selv skjønner at det kan virke galt og at du ikke skjønte det når du i tillegg har vært utro før. Enda godt at kjæresten din ikke dumpet deg og fint at dere fikk ordnet opp i det. 0 Siter
Gjest Juana Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 "Han hadde tydligvis tuklet med meg mens jeg sov...Svinet!" han er vel neppe din venn i dag, eller? må jo si at jeg hadde vært redd for å sovne i ettertid dersom jeg hadde hatt en sånn opplevelse... Faen her glemte jeg å være anonym ! 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Faen her glemte jeg å være anonym ! hehe, sånn kan det gå vet du, nå du trykker for fort på kanppen... men helt seriøst, sover du virkelig så tungt at du kan bil pult? eller kanskje han var så lite utstyrt og så forisktig at du ikke merket noe? uansett så er vel dette voldtekt? 0 Siter
Gjest Juana Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 hehe, sånn kan det gå vet du, nå du trykker for fort på kanppen... men helt seriøst, sover du virkelig så tungt at du kan bil pult? eller kanskje han var så lite utstyrt og så forisktig at du ikke merket noe? uansett så er vel dette voldtekt? Jeg sover tungt,he he. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg sover tungt,he he. var jo en trøst for stakkarn da :-) 0 Siter
petter smart Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Selvfølgelig respekterer jeg synspunktet hans og vi er nå enige om at dette ikke er akseptabelt i vårt forhold. Jeg så bare ikke problemet på forhånd og kunne ikke tenke meg at han hadde noe i mot det. Men nå hadde han det og da gjør jeg det aldri igjen, enkelt og greit Det skal jeg si til dama mi dersom jeg er utro en gang og hun finner det ut, "trodde ikke du hadde noe imot, men jeg skal ikke gjøre det igjen" Er du ikke helt idiot måtte du skjønne at han ikke kom til å like dette. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg hadde blitt dødsforbanna både på han og henne hvis typen min hadde latt en "venninne" sove i senga hans (vår). han hadde nemlig en "venninne" for noen år siden som han plutselig var forelska i.... Ikke bare derfor da, man skal ikke sove med "det motsatte kjønn" når man er i forhold. Ikke fordi det betyr utroskap, men fordi det oppdtår sjalusi, krangel og kanskje til og med brudd. hvis man ikke er enige om at dette er greit på forhånd da. 0 Siter
lalali Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Skrevet 28. oktober 2002 Det skal jeg si til dama mi dersom jeg er utro en gang og hun finner det ut, "trodde ikke du hadde noe imot, men jeg skal ikke gjøre det igjen" Er du ikke helt idiot måtte du skjønne at han ikke kom til å like dette. Nå synes jeg du overdriver. Dette er i gråsonen, i motsetning til det å kysse eller ha sex med noen andre. 0 Siter
lalali Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Skrevet 28. oktober 2002 Ville du ha lekt det hvis det var kjæresten din som sov i samme seng som ei jente? Jeg ville ikke ha likt det. Skjønner godt at kjæresten din ble sur. Jeg hadde ikke hatt noen problemer med det. Selvfølgelig. Det er derfor jeg trodde han ikke ville ha det heller. 0 Siter
lalali Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Skrevet 28. oktober 2002 Huff, jeg må bare riste på hode av slike handlinger. Enda verre når du ikke selv skjønner at det kan virke galt og at du ikke skjønte det når du i tillegg har vært utro før. Enda godt at kjæresten din ikke dumpet deg og fint at dere fikk ordnet opp i det. Dumpe meg fordi jeg sov ved siden av en venn en natt?! Herregud, er det rart forhold ryker fort... Men er enig i at jeg må være mer forsiktig, ettersom jeg har vært utro en gang før. Så langt burde jeg virkelig ha tenkt. 0 Siter
lalali Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Skrevet 28. oktober 2002 Jeg hadde blitt dødsforbanna både på han og henne hvis typen min hadde latt en "venninne" sove i senga hans (vår). han hadde nemlig en "venninne" for noen år siden som han plutselig var forelska i.... Ikke bare derfor da, man skal ikke sove med "det motsatte kjønn" når man er i forhold. Ikke fordi det betyr utroskap, men fordi det oppdtår sjalusi, krangel og kanskje til og med brudd. hvis man ikke er enige om at dette er greit på forhånd da. Ja, jeg har lært det nå. Det forårsaker unødige problemer Når det er sagt, så må jeg igjen spesifisere at dette er helt normalt i min vennegjeng og ingen av oss har endt opp med å ha sex til dags dato. 0 Siter
petter smart Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Nå synes jeg du overdriver. Dette er i gråsonen, i motsetning til det å kysse eller ha sex med noen andre. For det første har du tidligere vært utro. Da bør du trå ekstra forsiktig. Klart han tenker tilbake på det da. Du bør unngå situasjoner der han kan mistenke deg for utroskap. Det er ikke utroskap å bare ligge ved siden av noen, men de aller færreste ville vel likt at deres kjæreste gjorde noe sånt. Det er ikke i noen gråsone. Bruker du hodet litt skjønner du at han ikke vil like dette. Du burde i alle fall forstå såpass at du spurte han først. Det virker tvilsomt å bare anta at han ikke ville ha noe imot det. 0 Siter
petter smart Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Ja, jeg har lært det nå. Det forårsaker unødige problemer Når det er sagt, så må jeg igjen spesifisere at dette er helt normalt i min vennegjeng og ingen av oss har endt opp med å ha sex til dags dato. Du bør kanskje se litt kritisk på din egen vennegjeng? I alle fall se om deres oppførsel ikke er den samme som ellers i samfunnet. Det finnes jo miljø der både gruppesex og partnerbytte er normalt. Det blir likevel feil å anta at alle er sånn. 0 Siter
petter smart Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg hadde ikke hatt noen problemer med det. Selvfølgelig. Det er derfor jeg trodde han ikke ville ha det heller. Har du hørt om empati? 0 Siter
Gjest 0123 Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Ja, det ville jeg hatt problemer med. Fordi jeg har levd så mange år og opplevd så mange tilnærmelser fra andre(s) menn at jeg ikke stoler på noen av dem. Tror det skal veldig lite til i en slik situasjon før det ender i samleie. Og hvorfor måtte han ligge sammen med deg i senga? Han kunne vel i det minste ligge på en madrass på gulvet. Nei, dette ville ikke jeg godtatt. 0 Siter
Gjest 0123 Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Ja, jeg har lært det nå. Det forårsaker unødige problemer Når det er sagt, så må jeg igjen spesifisere at dette er helt normalt i min vennegjeng og ingen av oss har endt opp med å ha sex til dags dato. Hehe, da har det nok skjedd noe med genene i deres generasjon som gjør at guttene ikke har så sterk kjønnsdrift lenger da! For oss 50-åringer er det bare å passe på den du har lyst til å beholde. Og slik har det vært fra vi var unge. Jeg hadde ikke greid å sove i samme seng som en kjekk kar uten å få noen tanker jeg ikke skulle ha. Herregud, du selv da! Du må da han doen drifter du også? Kanskje det ER derfor det er så vanlig med homo- og biseksualitet da, at genene virkelig har endret seg. Tror nok det. Dette er UNORMALT. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.