Gå til innhold

Er det noen jenter som ikke onanerer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

¨Jeg tror også de som sier de aldri har gjort det lyver. Men jeg tror på de som sier at de ikke GJØR det; som i regelmessig.

Jeg har virkelig aldri gjort det. Synes man er lite åpen for at andre har et annet forhold til sin egen kropp enn det en selv har, om en ikke klarer å akseptere at det er sant.

Jeg har virkelig aldri gjort det. Synes man er lite åpen for at andre har et annet forhold til sin egen kropp enn det en selv har, om en ikke klarer å akseptere at det er sant.

Jeg aksepterer at du ikke gjør det eller aldri har gjort det eller hva det nå er. Gjør det ikke selv, men jeg har gjort det. Kan du med hånden på hjertet si at du aldri har tatt "der" og likt det, gjort det fordi du liker det? Onani er jo ikke nødvendigvis og dytte en vibrator opp i 120km/t.

Jeg aksepterer at du ikke gjør det eller aldri har gjort det eller hva det nå er. Gjør det ikke selv, men jeg har gjort det. Kan du med hånden på hjertet si at du aldri har tatt "der" og likt det, gjort det fordi du liker det? Onani er jo ikke nødvendigvis og dytte en vibrator opp i 120km/t.

Jepp. Jeg har problemer når jeg må putte inn tamponger, så det å ta på meg selv uten om slike gjøremål er ganske så fjernt for meg.

Gjest mislykket

Klart det fins mennesker (også jenter) som ikke onanerer. Nå er "onani" ikke noe entydig begrep - men kanskje vi kan enes om en definisjon i retning av

"mer eller mindre bevisst tilfredsstillelse av kjønnsorganet med henblikk på å oppnå en form for orgasme, vanligvist ledsaget av erotiske fantasier"

(Her for det stå åpent om man også skal inkludere tarm [rectum og anal] og andre hulrom på kroppen.)

I så fall tror jeg vi kan gå ut fra at det fins mennesker som ikke ønsker den slags aktivitet. Grunnen til dette kan være mange - vansligvis fordi man ikke har behag av det eller av en eller annen grunn ikke ønsker det.

På samme måte som man ikke trenger å se på onani som noe unormalt eller galt, trenger man ikke se på folk som ikke onanerer som unormale.

Litt liberal har vi da lov til å være?

M.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...