Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er jente på 16 år. Har begynt på p-pillen for ca en måned siden. Før jeg begynte på pillen pleide jeg å kaste opp maten av og til, men det kan jeg ikke gjøre når jeg går på p-piller, men jeg lurte på om det går an å kaste opp de dagene du har 7 pillefrie-dager?? I så fall har det noe virkning?

På forhånd takk for svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78974-p-pillenkaste-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Först og fremst; Du skal IKKE kaste opp maten i det hele tatt!!!!! Du bör oppsöke hjelo mot dette problemet, du lider jo av spiseforstyrrelse.

Er gravid og har kastet opp i 2 sammenhengende maaneder hver dag, opptil flere ganger om dagen, og jeg kan ikke vente til det gaar over, kan ikke fordra aa kaste opp!

At du som er 16, og frivillig kaster opp, gjör meg daarlig og bekymret.

Er selv 23, og da jeg var paa din alder, ville jeg og ty til aa kaste opp for aa slanke meg, heldigvis liker jeg ikke tanken paa aa kaste opp, og det hindret meg i aa gjöre det.

Hvis du ikke kaster opp de dagene du tar pillen, hvorfor ikke la vär i det hele tatt?

DU er ung og kroppen skal fortsatt forandre seg en del, ikke kast opp for aa holde deg slank. det kommer det ikke noe godt ut av, det er en ond sirkel og skadelig for kropp og sjel.

oppsök hjelp för det blir for sent.

klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78974-p-pillenkaste-opp/#findComment-410221
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...