Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg liker det veldig godt, og kjæresten min har ikke det minste imot å bruke en finger eller leketøy på meg. Men vil han prøve selv? Åneida.

Jeg har brukt fingeren på han en gang, og da stønna han og fikk den orgasmen. Men får jeg lov til å gjøre det igjen? Nei. Dårlig gjort spør du meg.

Min elsker er så trygg på sin seksualitet at da jeg sa at det visstnok skal være deilig å få en finger/dildo bak der gikk han med på å prøve det.Og jeg elsker det når han kommer så innmari sterkt :) Han er såå deilig og "macho" og det er ingen tvil om hvem som er mannen, men all respekt til de som tør prøve det i alle fall. Ikkeno' galt med dét!

Fortsetter under...

Statistisk sett er homofili et avvik. SM også. Jeg tror ikke noen forskere hittil har forsøkt å dokumentere at ca. 50 % av mennesker er homofile og/eller nyter SM.

...den livsverdenen du skisserer virker veldig enkel - alle som har en annen mening enn den du har, har en eller annen "fobi".

For de fleste av oss er dette langt mer nyansert. På samme måte som at en som ikke ser noe galt i homofili ikke nødvendigvis er homofil, er det ikke slik at en som ser noe galt i dette automatisk er homofob.

Lykke til videre!

M.

Det er aldeles ikke noe galt med homofili, det er da helt naturlig for de som er født sånn!

De som synes homofili er ekkelt er homofobe akkurat som en som synes edderkopper er ekle har fobi mot dem.

Hva er en fobi da, hvis det ikke er at man synes noe er ekkelt? Hvem er homofobe hvis ikke de som synes det er ekkelt, er det? Må man intenst hate en homse for å være homofob? Drepe en kanskje?

Hvis man mener at noe helt natulig er ekkelt, da mener jeg at man har en fobi.

Mørket er naturlig, edderkopper er naturlig, homser er naturlig. Noen synes mørket er ekkelt, noen synes edderkopper er ekkelt, og noen synes homofili er ekkelt. Ingen av dem er fritatt fra å ha en fobi!

Gjest mislykket

Det er aldeles ikke noe galt med homofili, det er da helt naturlig for de som er født sånn!

De som synes homofili er ekkelt er homofobe akkurat som en som synes edderkopper er ekle har fobi mot dem.

Hva er en fobi da, hvis det ikke er at man synes noe er ekkelt? Hvem er homofobe hvis ikke de som synes det er ekkelt, er det? Må man intenst hate en homse for å være homofob? Drepe en kanskje?

Hvis man mener at noe helt natulig er ekkelt, da mener jeg at man har en fobi.

Mørket er naturlig, edderkopper er naturlig, homser er naturlig. Noen synes mørket er ekkelt, noen synes edderkopper er ekkelt, og noen synes homofili er ekkelt. Ingen av dem er fritatt fra å ha en fobi!

Det går da an å anse noe som ekkelt uten å skulle bli beskyldt for å ha en fobi. Logikken du forsøker å anføre gjør alle som ikke liker noe til "fobe" personer. Det er uholdbart.

Jeg håper du innser det.

Altså: når jeg er motstander av pedofili, så er det ikke fordi jeg har en fobi mot denne typen seksualitet, men fordi jeg anser det som ekkelt.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...