Gå til innhold

Min samboer har manglende sexlyst!

Anbefalte innlegg

Hei! Håper jeg kan få svar på dette innlegget!

Jeg er en mann på 23 år og har etterhvert fått et problem i seksuallivet med min samboer. Vi har ikke sex lengre, fordi hun ikke føler for det. Hun sier hun har en eller annen form for sperre. Det er meg hun er glad i og meg hun vil ha framtiden med. Hun vil ha sex, men får ikke med hodet! Hun sier hun ikker er nok glad i seg selv, til at hun kommer igang! Hva kan jeg gjøre får å hjelpe henne i gang? Slik at hun får lyst, at hun virkelig føler for det. Hun mistet mye av lysten på p-piller, disse har hun nå sluttet på. Hun synes det er godt at vi kjæler og koser med hverandre, så lenge det ikke kommer på det seksulle stadiet! Jeg finner dette ofte frustrerende og tenker det er noe galt med meg! Hva kan jeg gjøre?? Lurer mange ganger på om jeg holder ut dette, for det har gått over så lang tid!

Håper noen kan svare meg!

Hilsen en som venter spent på svar og hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79071-min-samboer-har-manglende-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe galt med deg.

har du prøvd å kose med klitten hennes,forsiktig...ta å stryk over kroppen med sensuelle sakte bevegelser. Ta en sexy dans el.

Prøv med romantisk eller sexy musikk, det får meg i stemning når jeg har dårlig sexlyst.

Hei

Du skriver ingenting om dette plutselig har skjedd og om dere har hatt det topp tidligere, men det virker som om dette dreier seg om psyken til samboeren din. At hun sier hun ikke er glad nok i seg selv sier vel sitt.

Kanskje hun/dere burde få hjelp med DET (kan det ha skjedd henne noe som gjør at hun ikke "får med hodet"?

Var vel kanskje ikke til noen stor hjelp men...??

Lykke til!

Kjæresten min har en god løsning på det, når sexlysten min dabber av for en periode (jeg har også problemer med å "få med hodet" noen ganger).

Da koser vi masse og han gjør ofte kosingen sakte men sikkert mer sensuell. Han tar seg god tid og konsentrerer seg om å oppfatte signaler fra meg. Men han går aldri videre til direkte seksuelle tilnærmelser, før etter noen dager med dette og jeg har så lyst at jeg kunne ha revet av han klærne :P

Det kan være problemene til samboeren din sitter dypere og da burde dere søke profesjonell hjelp. Snakk med henne og hør om hun er åpen for ideen og hvilke løsninger hun eventuelt kan se :)

Gjest mislykket

Jeg registrerer at din kjærlighet til henne ikke er så stor at den vil kunne vinne over et manglende sexualliv.

Jeg foreslår at dere oppsøker psykolog evt. rådgiver i samlivsspørsmål.

Her er noen momenter du kan tenke over:

(1) Kan det tenkes at hun ikke tenner på deg,

(2) eller er det sex rent generelt hun ikke lenger har behov for

(3) skal sex være det viktigste i forholdet, eller

(4) likestiller du "sex med" med "kjærlighet til" din partner?

...dette er spørsmål du må forsøke å snakke med henne om. Men først av alt bør dere oppsøke en kompetent "sjelesørger".

Jeg ønsker lykke til!

M.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...