Gå til innhold

Storken har skjønt hvor vi bor:)

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Det er mange nye her, men det er vel noen som husker meg fra "gamledager"

Vi var gjennom et ivf forsøk for litt over et år siden. Vi ble gravide, men aborterte rett etterpå. Så skjedde underet, jeg ble gravid helt naturlig. Lilleprinsen er nå 9 mnd, og det viser seg at storken plutselig vi besøke oss igjen. Jeg er 8 uker på vei. Har en historie med graviditeter utenfor livmoren bak meg, men denne gangen har egget funnet veien helt frem til livmoren.

Har hatt blødninger denne gangen også, men håper det ordner seg til slutt.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79081-storken-har-skj%C3%B8nt-hvor-vi-bor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest golfern

Hallo SB!

Utrolig så heldig du har vært. Du er det vel undt.

Jeg kommer 4 uker etter deg da. Har akkurat vært gjennom forsøk og fikk full klaff. Tenke seg til - av 3 insett - har jeg blitt gravid 3 ganger selv om jeg mistet en da.

Lykke til SB - håper vi treffes etterhvert.

Koz fra gamle

Hei Sommerblomst- jeg husker deg godt. -du holdt på samtidig som meg for ca. 2,5 år siden også. Jeg ble gravid etter innsett av nedfrossne embryoer og har en gutt på 1 år og 5 mnd! Så gøy at det klaffet for dere igjen da!! Vi har prøvd nå i noen måneder på naturmetoden, men det ser ut til at vi må gjennom nok et IVF forsøk for å klare det igjen!

Husker du meg??

Annonse

Hallo SB!

Utrolig så heldig du har vært. Du er det vel undt.

Jeg kommer 4 uker etter deg da. Har akkurat vært gjennom forsøk og fikk full klaff. Tenke seg til - av 3 insett - har jeg blitt gravid 3 ganger selv om jeg mistet en da.

Lykke til SB - håper vi treffes etterhvert.

Koz fra gamle

Nei, nå gir jeg meg ende over !!!! Gratulerer så mye til dere begge to, og lykke til videre med voksende mager.

Jeg synes jammen dere er tøffe som starter opp igjen så snart. Her er aktivitetsnivået så høyt om dagen, så jeg tror vi skal vente litt til før vi starter med noe nytt prosjekt. Vi må jo spare litt penger også.

Kos dere !

Klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...