Gå til innhold

Nå røper jeg hvem jeg er......

Anbefalte innlegg

Gjest snart mamma til to?

for dere som ikke vet det allerede. Jeg er den gamle golf her inne. Noen stjal nicket mitt, så derav et nytt nick og en måte å skjule mitt forsøke på.

Og i dag har jeg testet positivt på gravid test hjemme. Den var litt mer enn svak positiv. Forholder meg rolig til jeg vet blodprøvesvaret til onsdag.

Jeg drysser blått støv over alle dere somer i gang nå.

Kozzz fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79096-n%C3%A5-r%C3%B8per-jeg-hvem-jeg-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så masse!!!

Er det ikke fantastisk å se de to blå strekene igjen? Jeg hadde rent glemt hvor himmelsk nydelig det er å oppdage at det faktisk bor en blivende liten jente eller gutt eller to inne i magen.

Krysser fingre for at blodprøven bare bekrefter det du allerede vet!!!

Stor klem fra

Annonse

Det var kos å høre det lykkes, GRATULERER!!!! Har jo skjønt hvem du er en stund, men det er jo opptil deg å gi deg til kjenne når du ønsker det.

Kos dere videre med nurkene - både det i og utenfor magen :o) Håper vi kommer etter om ikke så altfor lenge. Sender deg en mail en dag!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...