Gå til innhold

mensen kommer ikke..etter pilelslutt!

Anbefalte innlegg

Gjest jenteframajorstuen

Hei!For 5 uker siden sluttet jeg på yasmin,og fikk i forbindelse med dette en blødning. Jeg hadde da gått på den i kun 3 og en halv uke..jeg sluttet pga. av at jeg ble deprimert av de. Jeg skulle altså hatt mensen for en uke siden.

Jeg har kjent symptomene på at mensen er i anmarsj i flere dager, og i helgen hadde jeg flere ubeskyttetede samleier med kjæresten min..Dette fordi jeg trodde mensen var så nær at det ikke var noen fare for graviditet.

Men mensen kommer ikke..og jeg er bekymret..var det ikek så sikkert likevel..eller er det bare jeg som utsetter mensen oppe i hodet mitt??uff og uf, blir nervøs..-

Jeg kjenner murringene her jeg sitetr nå også...men mensen kommer altså ikke..er det vanlig med menstruasjonsforskyving etter p-pilleslutt?Nå gikk jeg jo på pillenne i kun tre uker, så hormonene har vel ikke fått så store innvirkninger men...

jeg er 24 år..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79194-mensen-kommer-ikkeetter-pilelslutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

min erfaring med pilleslutt etter bruk av Yasmin (da 1 år) var at mensen ikke kom tilbake før etter nesten 6 uker fra siste blødning....

og mener å ha lest at man er mest fruktbar rett etter pilleslutt, men vet ikke hvordan dette er når du kun har gått på pillene kort tid!

Gjest ikke undertegnet

min erfaring med pilleslutt etter bruk av Yasmin (da 1 år) var at mensen ikke kom tilbake før etter nesten 6 uker fra siste blødning....

og mener å ha lest at man er mest fruktbar rett etter pilleslutt, men vet ikke hvordan dette er når du kun har gått på pillene kort tid!

Etter at en slutter med p.piller kan en ikke regne med at alt er som før man begynte med p-pillen,det er nå min erfaring. Det tok kanskje 6 uker før jeg også fikk mensen, samt mye annet snålt....

Det skader vel ikke å kjøpe en graviditetstest.... da vet det sikkert:)

lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...