Gå til innhold

Jeg klarer ikke holde meg....

Anbefalte innlegg

Har vært å tatt blodprøve idag og må vente tålmodig til imorgen eller onsdag på svaret....

Ulidelig spennende.

Men jeg har tatt en liten hjemmetest og fikk positivt!!!

Tårene trilla, og siden det er drøye tre år siden sist jeg testa positivt, hadde jeg glemt hvilken utrolig deilig følelse det er.

Større lykkerus finnes ikke, men holdes noe tilbake til jeg får vite svaret på blodprøven.

*smaker på ordet gravid*

Nå sender jeg blå vibber over resten av gjengen som tester denne uka!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79203-jeg-klarer-ikke-holde-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tidligere golf.

Hallo Tildemor!

Gratulerer til deg og. Joda - det er stort å se positiv test igjen -men jeg er som sist veldig forsiktig med å juble før jeg har hørt blodprøvesvaret ja. Det er liksom litt uvirkelig også?????

Masse lykke til til deg. Gleder meg til å høre blodprøvesvaret ditt også.

Koz og klem fra

Annonse

*Tenke på korsen det må være å stå med en positiv test i handa*

Ja!Det må være utrolig!

Gratulere så mye og kos dæ med følelsen Tildemor!

Tar i mot litt blått støv jeg!

Klæmma

Så sikre som testene er i dag, så er det vel bare å henge seg på bølgen av gratulanter.

GRATULERER:)))

Klem fra

Annonse

Hei, tildemor, og gratulerer i haug og fleng!!!

Jeg vet jo ikke om du husker meg, men jeg husker deg - vi har vel barn på omtrent samme alder...? (Min datter er født juni 2000)

Så kjempeflott at du er gravid (for det er du, ingen tvil om det!!) Velkommen i klubben får jeg kanskje si da, jeg nærmer meg 17 uker nå.

Gratulerer igjen, og lykke til videre!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...