Gjest hvordan reagere? Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Har vært sammen med kjæresten min i 3 måneder. For noen dager siden hadde han bursdag, han var usikker på hva han skulle gjøre på bursdagen sin men fant ut at han ville gå ut å spise. Jeg regnet med at jeg skulle være med å feire bursdagen hans, men det skulle jeg altså ikke. han var ute og spiste sammen med noen gutter som jeg kjenner godt og har et godt forhold til. (Og som jeg og kjæresten min er mye sammen med) Da han fortalte meg rett før de dro ut for å spise at jeg ikke skulle være med, ble jeg ganske såra. Snakket såvidt med han på bursdagen. Jeg følte meg ganske sint og tilsidesatt men sa ingenting. Før han dro sa han at han var veldig lei seg for at han "ikke kunne være sammen med kjæresten på bursdagen sin." Men er usikker på om det bare er tåpelig av meg og at jeg må respektere at han ville være sammen med kamerater uten meg, eller om det er naturlig og bli sint og ikke burde finne meg i det. Er veldig usikker på hvordan jeg skal reagere! føler meg egentlig ganske tåpelig, men vet ikke helt om jeg har grunn til det eller ikke. Hadde vært fint med noen synspunkter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79204-hjemme-mens-kj%C3%A6resten-feirer-bursdag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Tja... For det første: Var de han dro ut og spiste med utelukkende gutter? Isåfall ville han vel ha en guttekveld på bursdagen sin, noe som vel ikke er unormalt. En kompis av meg pleier å kline til med en eller annen gutteting på sin bursdag, selv om han har samboer. Ingen av de andre jentene får være med, da det er en guttekveld. Dette var tradisjon før, men i år blir det også med damer. MEN, dersom typen din dro på byen med vennene sine, pluss damene deres, eventuelt venninner, så er det jo svært merkelig at han ikke ba med deg. Jeg ville i hvertfall bedt min kjæreste til min bursdag, forutsett at jeg ikke klinte til med en guttegreie. Men det ville jeg nok ikke gjort på bursdagen min i utgangspunktet. Så det er to muligheter: 1. De kjørte en guttegreie, og du har ingenting å deppe for. 2. Han ville ikke ha deg med. 1ern virker jo noe "rar" da man ofte er nyforelsket etter 3 mnd, så det er vel da ikke helt normalt å kline til med en guttekveld... Fortell han hva du føler, så har han helt sikkert en god eller dårlig unnskyldning på hvorfor du ikke fikk bli med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79204-hjemme-mens-kj%C3%A6resten-feirer-bursdag/#findComment-411883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg syns man skal få være sammen med dem man vil på bursdagen sin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79204-hjemme-mens-kj%C3%A6resten-feirer-bursdag/#findComment-411903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CemS Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Det er vansklig å skjønne seg på kjæresten hele tiden, og skjønne hva de tenker. Men jeg tror det er klokt av oss jenter å prøve å respektere deres følelser og tanker. Alle mennesker er jo forskjellig. Dessuten var kanskje dette noe han hadde bestemt for lenge siden? Eller kanskje han følte at han hadde forsømt kompisene sine etter han traff deg? Individualitet er viktig i et forhold, selv om det er vansklig. Men tips til deg, jente til jente: Kle deg sexy, lukt godt, sminkt deg naturlig og pent, føl deg sexy og viktigest av alt: gi han komplimenter! Så skal du se at du får all den oppmerksomheten du vil ha. Lykke til videre med forholdet! Ps! Er du sikker på at han er bra nok for DEG? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79204-hjemme-mens-kj%C3%A6resten-feirer-bursdag/#findComment-412524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.