Gå til innhold

Det er håp for fryseegga!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg ville fortelle dere at det faktisk går an!!

Selv sitter jeg her og føler meg temmelig gravid! Var til innsetting av 2 fryseegg 7.oktober, og i løpet av helga har systemet begynt å kvalme seg til :-)(testa positivt 21.okt)......ikke for det, det er ikke noe stas å være så kvalm som jeg begynner å bli....

Da jeg våkna i dag, kjente jeg med en gang at kvalmen var der, og da jeg pussa tenna måtte jeg brekke meg..UÆÆÆÆÆÆ! Midt på dagen gikk det over, men nå har det begynt å melde seg for fullt igjen!....

Men jeg tar det som et positivt tegn!

Ei på jobb mente at jo kvalmere jeg var, desto høyere var hcg`n. Noen av dere andre som har hørt om det?

Av andre "godplager" kan jeg fortelle at jeg renner på do flere ganger hver natt....ikke før har jeg lagt meg, så bare trykker det på igjen... rart hva hormonene gjør med tissetrangen, for det er jo ikke noe som trykker påblæra i dette stadiet :-)

Men, det er rart å tenke på at eggene ble hentet ut 6.juni i år.(under første forsøk, fikk nedfryst 5, og har fremdeles 3 i frysen) Det vil jo da si, at jeg er hvor langt på vei da? Blir forvirret av dette greiene her jeg. Men det er vel riktig å regne dager fra befruktningsdagen vel? Altså;uttak og befruktning 6.juni, nedfryst 8.juni, opptint 6.oktober, og innsatt 7.oktober. PUHA!

Krysser alt jeg har for andre frysere - og selvfølgelig alle andre som forsøker også da :-)

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79216-det-er-h%C3%A5p-for-fryseegga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!!

Jeg har selv en gutt på 1 år og 4 mnd som resultat av fryseegg! Jeg følte at det var bra at kroppen min ikke var påvirket av "unaturlige" hormoner og at ved innsetting av fryseegga var det kun mine egne hormoner som fikk jobbe med saken (brukte vel og merke litt progresteron i begynnelsen). Har desverre ikke flere egg i fryseren og skal nå igang med nytt forsøk!

Lykke til videre. Jeg var også kjempekvalm til og med uke 19 - hele døgnet. Jordmoren sa at hun var mye mer beroliget når jeg var kvalm enn hvis jeg ikke hadde vært det..... Hadde veldig høye HCG verdier.

klem

Gratulerer! JO kvalmere du er, jo større hcg, det er jo hormonstyrt, det har hvertfall alltid jeg hørt. Jeg var lynkalm veldig tidlig, men på det tidspunktet var jeg gravid med tre! Det ble to (heldigvis får jeg nesten si) i uke syv, og jeg var fortsatt VELDIG kvalm.

Lykke lykke til, mine to små "frosne" er to utroliog nydelig småpiker på fire og en halv måned som fikk grøt for første gang i dag!

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...