Gjest EvenP Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Hva gjør jeg???? Jeg er blitt forelsket i ei jente som er forlovet... Bare glemme hele greia...? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 I utgangspunktet ja.. Men det kommer jo an på om hun har fallt for deg, er hun lykkelig i forholdet eller vil ut osv.. Man kan ikke råde noen til å bryte inn i et forhold, men det må vel være opp til henne å bryte ut eventuelt. :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Selvsagt. De som er forlovet skal etterhvert gifte seg, og er da ikke i en tilstand hvor du har muligheten til å fucke opp noe som helst. Vent til hun blir gift! 0 Siter
Carlina Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Selvsagt. De som er forlovet skal etterhvert gifte seg, og er da ikke i en tilstand hvor du har muligheten til å fucke opp noe som helst. Vent til hun blir gift! *kremt*Pass deg nå lillegutt husk sjefswebbisen passer på.. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 *kremt*Pass deg nå lillegutt husk sjefswebbisen passer på.. Hehe, jeg svarte da ikke noe feil i dette innlegget? 0 Siter
Gjest CarlinaSjefenwebbis bærta..øhhh i kveld! Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Hehe, jeg svarte da ikke noe feil i dette innlegget? Den siste kommentaren var litt over streken,men jeg skal la den gå for denne gang..siden jeg vet du farer med jug og er egentlig piss redd gifte damer! =o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Den siste kommentaren var litt over streken,men jeg skal la den gå for denne gang..siden jeg vet du farer med jug og er egentlig piss redd gifte damer! =o) Jeg er ikke redd gifte damer, og jeg sier ikke at det er noe feil i å ha sex med dem. Men fyren over har jo gjort noe jæææææævlig dumt, i og med at han faktisk har forelsket seg i en dame som er opptatt. Det er ikke noe sjakktrekk. Man bør nøye seg med å ha sex med dem! 0 Siter
Carlina Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg er ikke redd gifte damer, og jeg sier ikke at det er noe feil i å ha sex med dem. Men fyren over har jo gjort noe jæææææævlig dumt, i og med at han faktisk har forelsket seg i en dame som er opptatt. Det er ikke noe sjakktrekk. Man bør nøye seg med å ha sex med dem! Akkurat min tanke også;)Men nå er det ikke slik at vi styrer over følelsene våre,begjæret derimot skulle vi kunne styre...ehh noen ganger...av og til..eller?? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Akkurat min tanke også;)Men nå er det ikke slik at vi styrer over følelsene våre,begjæret derimot skulle vi kunne styre...ehh noen ganger...av og til..eller?? Tja... jeg styrer følelsene mine, og kan fint begjære en dame uten å få følelser... Kanskje begjære blir feil ord, men jeg kan fint knulle uten følelser Det er uansett dumt å forelske seg i gifte folk, og det har jeg lært the hard way. Dog er jeg ikke skremt av gifte damer. Det er trossalt de, og ikke jeg, som gjør noe seriøst galt når de er utro! 0 Siter
Carlina Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Tja... jeg styrer følelsene mine, og kan fint begjære en dame uten å få følelser... Kanskje begjære blir feil ord, men jeg kan fint knulle uten følelser Det er uansett dumt å forelske seg i gifte folk, og det har jeg lært the hard way. Dog er jeg ikke skremt av gifte damer. Det er trossalt de, og ikke jeg, som gjør noe seriøst galt når de er utro! Sant...Men jeg syns det står litt respekt av dem som aviser desperate gifte kvinner også jeg da...Nettopp for at de er gift. Kvinner er ikke bare ett potensielt knull vettu;) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Sant...Men jeg syns det står litt respekt av dem som aviser desperate gifte kvinner også jeg da...Nettopp for at de er gift. Kvinner er ikke bare ett potensielt knull vettu;) Hehe, det har jeg da aldri sagt, men ofte kommer de jo med historier om grusomme ekteskap, de er på vei til å skille seg, osv. Om dette er sant eller ikke er jo en annen sak, men det er isåfall noe de må ta på sin kappe, ikke de guttene de eventuelt lurer! Jeg har aldri hatt sex opptatte damer, som ikke er er på vei ut av ekteskapet... ...i det minste i forhold til hva de har sagt til meg. Jeg har da moralske skrupler jeg også 0 Siter
Carlina Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Hehe, det har jeg da aldri sagt, men ofte kommer de jo med historier om grusomme ekteskap, de er på vei til å skille seg, osv. Om dette er sant eller ikke er jo en annen sak, men det er isåfall noe de må ta på sin kappe, ikke de guttene de eventuelt lurer! Jeg har aldri hatt sex opptatte damer, som ikke er er på vei ut av ekteskapet... ...i det minste i forhold til hva de har sagt til meg. Jeg har da moralske skrupler jeg også Kvinner juger bare for å få seg ett nummer ....) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Kvinner juger bare for å få seg ett nummer ....) Og det er isåfall ikke gutta sin skyld. Vi er bare kvinnenes redskap for å få sex. Brukt! blir vi! 0 Siter
Carlina Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Og det er isåfall ikke gutta sin skyld. Vi er bare kvinnenes redskap for å få sex. Brukt! blir vi! Det er fint at noen har skjønt det..Dere er kun en melkemaskin vi bruker ved behov! Ja dere blir brukt! =o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Det er fint at noen har skjønt det..Dere er kun en melkemaskin vi bruker ved behov! Ja dere blir brukt! =o) Menmen... brukt eller ikke brukt. Jeg driter nå i hvertfall i det 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 hvorfor skulle du det? dersom du har troa på at dette er kvinnen i ditt liv, ja da synes jeg du skal kjøre på og fortelle henne hvor landet ligger. når det er gjort har du på en måte gjort ditt, og det vil være opp til henne hvorvidt du får det som du vil eller ei... kanskje du blir hennes elsker, kanskje kjæreste, eller avslag rett og slett... det er uansett verdt forsøket :-) 0 Siter
Gjest CemS Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Glem det! Er hun forlovet, er hun ekstremt opptatt! Respekter han som elsker henne. Viss du var sammen med henne ville du ikke ha likt mannfolk rekende etter kjæresten din hele tiden. Ikke gi dem problemer. Din tid vil komme, selv om den kanskje ikke er med henne. 0 Siter
Gjest Livsnyter Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Vel.. da jeg traff kvinnen i mitt liv, var hun forlovet. Det er nå 8 år siden, og vi bor sammen og har unge 0 Siter
Anki Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Ja, det er uten tvil det smarteste det finnes flere fisk i havet osv... 0 Siter
Gjest Oriel Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Klart du ikke skal glemme det! Kan jo hende du og henne egentlig er sånn "meant to be"(hvis det er noe som heter det), og at hun egentlig har forlovet seg med "nest beste".. finn en smart måte, og si det til henne (vel og merke hvis det er en sjanse i havet for at hun faktisk kan være interessert tilbake), FØR de gifter seg. Er uansett ikke alle som ser på forlovelse som en forløper til giftemål nå til dags, kan jo hende de bare "er" det.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.