Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle dere der ute.

Jeg var aktiv her inne for ca. 2 år siden og hadde et IVF forsøk som resulterte i 4 egg i fryseren, men ingen graviditet. Da jeg satte inn egga, ble jeg imidlertid gravid og har nå en sønn på 1 år og 4 mnd.

Kjenner igjen endel av dere her inne fra da: tillajo- hvordan går det? Sommerblomst og marthea HEI - kjekt å "se" dere igjen. Jeg har ikke fått så mye tid til å være her inne selv om jeg alltid har følt en tilhørighet. Vi setter igang med et nytt IVF forsøk nå i november og har veldig lyst på barn .... kjekt å lese at vi nå har 3 mulige forsøk i det offentlige. Prøver å huske hvordan det var å gå på spray og alt det andre - ikke bare lett iallefall.... gruer og gleder meg samtidig til å komme igang med prosessen.

Jeg blir nok litt mer aktiv her inne nå ja....håper ingen har imot det:-) Det er jo en tøff prosess og godt å ha noen å dele bekymringer, tanker og spørsmål med.

Lykke til alle som holder på i disse dager og til dere som er blitt gravide!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79269-det-n%C3%A6rmer-seg-et-nytt-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei luske

Det lover iallefall godt for dere. I det siste har det vært mange "søsken"-prøvere som har blitt gravide både med og uten ivf.

Var selv så heldig å lykkes på naturmetoden denne gang og har 5 1/2 uke igjen til termin.

Lykke til med forsøk. Jeg kommer nok innom for å følge med, selv om jeg ikke er så aktiv lengre.

mange klemmer fra

Hei Luske !

Så koselig å se navnet ditt her igen ! :o)))) Så da skal dere også i gang igjen. Det blir spennende. Det er jo så mange av de gamle som driver med nr. 2 nå.

Vi har egentlig planlagt å ta et forsøk i vinter, men jeg vet ikke helt hvordan det blir. Veslejenta er i grunnen nok for oss akkurat nå - det begynner jo å bli en del utfordring å holde styr på henne. Dessuten må vi spare litt mer penger - vi må jo til Danmark fortsatt.

Hvis du har tid, hadde det vært kjempekos med en mail. Du kan maile meg på [email protected]

Lykke til !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...