Gå til innhold

Hvor ble det av innlegget mitt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Fluenes herre

Innlegget ble fjernet da det ble ansett for å være bare tull. Det har dessverre vært en del tøys i både seksualitet- og samlivsforumet den siste tiden og det er ønskelig med et litt mer seriøst nivå i foraene enn dette.

Jeg er så enig, webmaster. Bare de samme fjottene som ikke gjør annet enn å fleipe seg i mellom her inne. Sjelden noen som får gode seriøse svar her. Finn dere en chat, dere som bare soser rundt og tuller i forumet hele dagen. Dere er UINTERESSANTE!!!!

...kanskje det burde opprettes en egen tråd for sexuell interesse tilknyttet kloakk?

Dette var et godt innlegg, mislykket. Ditt mest fornuftige til nå, og jeg er langt ifra uenig med deg.

Hvorfor skriver du så forskjellig? Den ene dagen benytter du deg av fremmedord som gjør at jeg knapt forstår et ord av det du skriver, mens du neste dager skriver helt ordniær norsk, til og med med skrivefeil...

Vanskelig å holde styr på alle nicka og deres forskjellige skrivemåter?

Gjest mislykket

Dette var et godt innlegg, mislykket. Ditt mest fornuftige til nå, og jeg er langt ifra uenig med deg.

Hvorfor skriver du så forskjellig? Den ene dagen benytter du deg av fremmedord som gjør at jeg knapt forstår et ord av det du skriver, mens du neste dager skriver helt ordniær norsk, til og med med skrivefeil...

Vanskelig å holde styr på alle nicka og deres forskjellige skrivemåter?

...jeg kan dessverre ikke tilrettelegge alle innleggene mine for deg. Jeg skriver til alle som vil lese innleggene mine - sjeldent spesifikt til deg.

Ord som er fremmede for deg, trenger jo ikke være det for oss andre. Jeg har dessverre ikke oversikt over ditt muligvis begrensede vokabular. Men er det ord du ikke forstår, skal jeg forsøke å forklare dem. Ellers er en god definisjonsordbok alltid et godt hjelpemiddel.

M.

...jeg kan dessverre ikke tilrettelegge alle innleggene mine for deg. Jeg skriver til alle som vil lese innleggene mine - sjeldent spesifikt til deg.

Ord som er fremmede for deg, trenger jo ikke være det for oss andre. Jeg har dessverre ikke oversikt over ditt muligvis begrensede vokabular. Men er det ord du ikke forstår, skal jeg forsøke å forklare dem. Ellers er en god definisjonsordbok alltid et godt hjelpemiddel.

M.

Tusen takk, da skal jeg spørre et av nickene dine om råd når jeg er i tvil.

Annonse

Gjest mislykket

Tusen takk, da skal jeg spørre et av nickene dine om råd når jeg er i tvil.

Jeg har bare ETT nick. Trenger ikke flere. Synes det er litt trist at du ikke har forstått dette ennå... men for all del - har du et (hvormerkelig det enn kan virke) behag av å tro jeg signerer med flere nick, be my guest!

M.

Jeg har bare ETT nick. Trenger ikke flere. Synes det er litt trist at du ikke har forstått dette ennå... men for all del - har du et (hvormerkelig det enn kan virke) behag av å tro jeg signerer med flere nick, be my guest!

M.

Takk for at du lar meg få lov til å leve i troen.

På seg selv kjenner man jo ofte andre...

Håper du får den hjelpen du trenger, uansett.

Lykke til!

M.

Takk. Kanskje vi kan bli romkompiser på institusjonen din?

De har i det minste døgnåpen internetavdeling der, så der kunne vi hatt det trivlig!

Klem

Innlegget ble fjernet da det ble ansett for å være bare tull. Det har dessverre vært en del tøys i både seksualitet- og samlivsforumet den siste tiden og det er ønskelig med et litt mer seriøst nivå i foraene enn dette.

Næmmen webbis da. Sex skal jo være morsomt også! klart ikke i den forstand at forumet skal fylles med pubertal underbukse humor med tilhørende fnising og innlegg som har til formål å være mest mulig støtende. Men sex kan være både fint, følsomt, skummelt, spennende og også morsom. Derfor må det ikke bli slik at alle trådene skal være så forbasket seriøse så lenge sex ved hjelp av dette forumet kan bli noe som gjør at vi løsner litt på snippen og fører aktive og til tider underholdende samtaler på det.

For eksempel det faktum at jeg har sinnsykt lyst på pølse og lompe med fullt følge etter sex. Det er ganske morsomt men ikke veldig seriøst. Kanskje heller ikke en opplysning alle var veldig glade for å få, men dog, et eksempel på at seksualitet kan være gøy. Da må vi ikke gå i fella og gjøre det bare seriøst her på DOL heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...