Gjest Alyah Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Kjæresten min og eg har kjent hværandre i et halvt år og vært sammen i tre månder, i løpet av denne tiden har vi hatt et par episoder, eg vil ikke kalle det krangler eller direkte sjalusi dramaer, men det har eg i hværtfal sånn at først får den ene for seg at den andre ikke er gled i den også får den andre det, så er helvete løs.. Det blir mangen missforståelser men vi ordner jo til slutt opp i det, vi er jo glade i hværandre, bare redd for at den andre ikke er det. eg prøver å vise han det hele tiden, med å kysse, klemme, sende sms, små og store overraskelser og ikke minst si det. men føler at han ikke er glad i meg, siden han gjør aldri sånt, hen sier han har problemer med å vise meg hvor mye eg betyr for han, men ærlig talt kan han ikke bare si det da?? etterpå snakker vi om det, inser problemet, men vi kommer liksom aldsri videre, han sier han vet at han har problemer med å vise meg hvor glad han er i meg, men gjør ikke noe med det. dessuten så blir ikke eg ferdig med saken så lett, muligens bare slik jenter og gutter er, så eg føler at et btil slutt maser på han om å snakke om det og at han da blir lei. siden vi er velig glade i hværandre så er vel ikke løsningen å gi opp vil eg tro, men hva kan vi gjøre? det bør være noe vi som par kan gjøre, tviler på at han vil gå til terapaut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79358-for-stor-kj%C3%A6rlighet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 råd nr 1. SLUTT Å MASE... råd nr 2: SLUTT Å KREVE at han skal si "jer er glad i/ elsker deg det eneste du vil oppnå med å fortsette med maset er at han går lei og forsvinner ut av livet ditt... ta tiden tl gjelp, det kommer når du minst aner det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79358-for-stor-kj%C3%A6rlighet/#findComment-413230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alyah Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 råd nr 1. SLUTT Å MASE... råd nr 2: SLUTT Å KREVE at han skal si "jer er glad i/ elsker deg det eneste du vil oppnå med å fortsette med maset er at han går lei og forsvinner ut av livet ditt... ta tiden tl gjelp, det kommer når du minst aner det... jeg vet det!! 1) prøver å ikke mase for mye om å snakke om forholdet vårt, men eg tror eg gjør det mer en han liker ja... 2) jeg krever ALDRI at han skal si han elsker meg/ er glad i meg, eg sier det til han men forventer ikke, eller ber han ikke si det igjen. han sier det når han selv vil, eller sier eg er glad/elsker deg også, det samme gjør jeg. kunne aldri falt meg inn å be han si det, skal han si det får han ville det selv og mene det!! men problemene lar seg vel ikke løses så lett? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79358-for-stor-kj%C3%A6rlighet/#findComment-413301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 jeg vet det!! 1) prøver å ikke mase for mye om å snakke om forholdet vårt, men eg tror eg gjør det mer en han liker ja... 2) jeg krever ALDRI at han skal si han elsker meg/ er glad i meg, eg sier det til han men forventer ikke, eller ber han ikke si det igjen. han sier det når han selv vil, eller sier eg er glad/elsker deg også, det samme gjør jeg. kunne aldri falt meg inn å be han si det, skal han si det får han ville det selv og mene det!! men problemene lar seg vel ikke løses så lett? Det er tidlig å ha store sjalusiproblemer etter 3 mnd. Gutter er ofte ikke så flinke til å utdype sine følelser som det dere er, og det blir du nok etterhvert vandt til. Det at han ikke sier det, betyr ikke at han ikke er det. Men ikke mas. Mas og sjalusi kan ødelegge de beste forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79358-for-stor-kj%C3%A6rlighet/#findComment-413412 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.