Gå til innhold

Har lyst til å fortelle en historie

Anbefalte innlegg

Og historien handler om...en stork.

Min venninne strevde med å bli gravid, så moren hennes kjøpte en tøystork til henne. Den skulle hun henge over senga.

Hun fikk fire barn.

Etter de fire bestemte hun seg for å sende storken ut av huset, og da sendte hun den til sitt søskenbarn som også strevde. Hun fikk prøverørtvillinger. Da jeg fortalte henne om at vi hadde problemer sendte hun storken til meg, og jeg ble gravid med min lille gutt. En lang stund lå storken hjemme hos oss, men da en venninne fortalte at hun og hennes partner prøvde å få barn ved hjelp av inseminasjon, fikk hun storken. De hadde vært i Danmark tolv ganger, men den trettende gangen tok de storken med seg, og hun ble gravid.

Dere har vel hørt om abon som har brukt dette forumet? Hun fikk også låne storken. Hun testet jo to blå etter en pergotimekur, etter å ha hatt storken over senga en stund. Dere husker kanskje også at UL avslørte at pergokuren ikke ga utslaget, de hadde klart å bli gravide på egen hånd etter seks år!!! Og det skjedde bare noen få uker etter at storken kom i hus.....

Denne storken har altså ni barn på samvittigheten, og jeg er overbevist om at den er magisk!!!! Nå er den på vei nordover igjen, til et par som har strevd i fire år. Skal bli spennende å se....*s*

Ville bare fortelle denne lille historien, og jeg er sikker på at det finnes flere magiske gjenstander der ute. Vil gjerne høre om dem!!!

Må legge til at den har innlagt fjernvirkning også, for vi hadde ikke storken i hus da vi fikk det til nå....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79359-har-lyst-til-%C3%A5-fortelle-en-historie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den storken kunne jeg hatt god bruk for.....starter opp med - la meg se - 5. søskenforsøk snart..... Nå vet jeg ikke lenger om jeg etter dette klarer å manne meg opp til flere forsøk.....

Si til storken at den skal sende noen fjær i min retning....*ssss*

Historien var ihvertfall kjempegod. Jeg er jo så overtroisk at jeg ikke tror det er tilfeldigheter.......

Klem fra

Så søt historie! :-)

Og som min gamle norsklærer Steinar Lem (nå innen politikken) en gang sa: "En historie behøver ikke nødvendigvis være sann for å være god!"

:-)

Meaning......?

Åh, jeg skal fortelle deg at denne er sann!

Annonse

Den storken kunne jeg hatt god bruk for.....starter opp med - la meg se - 5. søskenforsøk snart..... Nå vet jeg ikke lenger om jeg etter dette klarer å manne meg opp til flere forsøk.....

Si til storken at den skal sende noen fjær i min retning....*ssss*

Historien var ihvertfall kjempegod. Jeg er jo så overtroisk at jeg ikke tror det er tilfeldigheter.......

Klem fra

Har også lyst på en slik stork. Prøver den etter yogi jeg : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...