Gjest vanmann 6+0 Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Egentlig burde jeg kanskje lagt dette på gravidforum, men jeg føler meg fortsatt mest hjemme her... Oppdaget småblødning på jobben i dag tidlig. Ringte tårekvalt til St. Olavs og fikk komme til ultralyd omgående. De er så gode å ha!!! Heldigvis fant legen et bittelite foster. Ingenting tydet på at noe er galt, bortsett fra at det muligens var en væskeansamling lenger nede i livmoren. Fostersekken lå trygt langt oppe. Jeg var så stresset at jeg ikke helt fikk med meg alt hun sa.. Men: hun spurte meg om brystsprengen og kvalmen var borte. Det var de ikke da og heller ikke nå. Det bør jo være et godt tegn - noen som vet? Jeg vet jo at jeg bare må ta en dag av gangen og at det er "normalt" å ha blødninger, men pokker så kaotisk alt blir. Takknemlig for råd og tips - bør jeg bare holde meg hjemme fra jobben i morgen også?? Går det an å stikke hodet i sanden og vips så var iallefall 12 uker godt passert??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79368-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
bermel Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Kjære vannmann! Jeg vet ikke helt hva 6+0 betyr, er du 6 uker på vei?!? Jeg er veldig fortvilet over småblødninger nå, (jeg fikk satt inn to egg den 17)men her inne og på FUB-chatten har jeg fått veldig mange oppløftende meldinger om at det er vanlig først i et svangerskap! Siden du er inne på denne siden regner jeg med at du kanskje har hatt ivf eller ICSI forsøk? Viss du har det: 30% av alle som blir gravide veh hjelp av disse metodene, har blødninger fram til 12. uke! Lykke til, prøv å ikke være for redd!!! Trøsteklem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79368-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger-hjelp/#findComment-413366 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren75 Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Kjære vannmann! Jeg vet ikke helt hva 6+0 betyr, er du 6 uker på vei?!? Jeg er veldig fortvilet over småblødninger nå, (jeg fikk satt inn to egg den 17)men her inne og på FUB-chatten har jeg fått veldig mange oppløftende meldinger om at det er vanlig først i et svangerskap! Siden du er inne på denne siden regner jeg med at du kanskje har hatt ivf eller ICSI forsøk? Viss du har det: 30% av alle som blir gravide veh hjelp av disse metodene, har blødninger fram til 12. uke! Lykke til, prøv å ikke være for redd!!! Trøsteklem fra Hei vanmann! Jeg kan ikke trøste deg, for jeg tenkte jeg skulle skrive et innlegg om nettopp det samme! Jeg begynte å blø i natt, og ble kjemperedd! Jeg kom meg til legen i dag og han tok både GU og ultralyd. Han kunne se et lite foster heldigvis, og sa at det trengte ikke å være til bekymring. Jeg ble likevel sykemeldt ut uka og fikk beskjed om å ta det veldig rolig de neste dagene. Jeg blør ikke lengre nå, men kjenner veldig murring nederst i magen. Vi får håpe at dette går bra med oss begge! Klem fra Tyren 7+1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79368-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger-hjelp/#findComment-413393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanmann Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Kjære vannmann! Jeg vet ikke helt hva 6+0 betyr, er du 6 uker på vei?!? Jeg er veldig fortvilet over småblødninger nå, (jeg fikk satt inn to egg den 17)men her inne og på FUB-chatten har jeg fått veldig mange oppløftende meldinger om at det er vanlig først i et svangerskap! Siden du er inne på denne siden regner jeg med at du kanskje har hatt ivf eller ICSI forsøk? Viss du har det: 30% av alle som blir gravide veh hjelp av disse metodene, har blødninger fram til 12. uke! Lykke til, prøv å ikke være for redd!!! Trøsteklem fra Takk for svar. Vi har vært gjennom andre icsi-forsøk og er 6 uker på vei. Vi får krysse fingre for hverandre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79368-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger-hjelp/#findComment-413414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.