Gå til innhold

Er det et tegn på at sexlivet er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...i en liten slump, når man tar kjæresten i hånden, fører han til soverommet, ser alt rotet som må ryddes av senga før eventuelt samleie og dropper hele greia for å se på tv i stedet?

Tror vi er litt for slitne for tiden, du :P

Skrevet

Ja, det går trossalt fint ann å knulle overalt i huset.

Skrevet

Ja, det går trossalt fint ann å knulle overalt i huset.

Ikke når man deler leilighet med flere. Jeg klarer ikke helt konsentrere om storebroren min sitter i sofaen ved siden av, er litt rar sånn ;)

Skrevet

Ikke når man deler leilighet med flere. Jeg klarer ikke helt konsentrere om storebroren min sitter i sofaen ved siden av, er litt rar sånn ;)

Da tror jeg du rett og slett bør rydde på soverommet, eventuelt knulle i kleshaugen :)

Skrevet

Da tror jeg du rett og slett bør rydde på soverommet, eventuelt knulle i kleshaugen :)

Hm... Sende kjæresten for å gjøre det mens jeg DOLer litt, kanskje? :P

Skrevet

Hm... Sende kjæresten for å gjøre det mens jeg DOLer litt, kanskje? :P

God ide! :)

Skrevet

God ide! :)

Han hadde merkelig nok ingen protester på å ta ryddingen alene. Jeg ba han støvsuge i samme slengen og han gikk villig i gang. Lurer på om det har blitt litt lite på han i det siste :P

Skrevet

Han hadde merkelig nok ingen protester på å ta ryddingen alene. Jeg ba han støvsuge i samme slengen og han gikk villig i gang. Lurer på om det har blitt litt lite på han i det siste :P

Vi blir ofte sånn når det har blitt lite på oss.

Gjør alt for litt sex, vettu. Selv rydding :)

Skrevet

Vi blir ofte sånn når det har blitt lite på oss.

Gjør alt for litt sex, vettu. Selv rydding :)

Så om jeg vil ha han til å rydde stua, så er det en god idè å hinte om at vi kan ha sex der også?

Nei, uff, nå er jeg slem :)

Skrevet

Så om jeg vil ha han til å rydde stua, så er det en god idè å hinte om at vi kan ha sex der også?

Nei, uff, nå er jeg slem :)

Selvsagt. Du må jo bruke gutta til noe fornuftig :)

Skrevet

Selvsagt. Du må jo bruke gutta til noe fornuftig :)

Vel, akkurat nå ligger han i sengen og sover. Tror den ryddigen tok på, gitt... ;)

Skrevet

Vel, akkurat nå ligger han i sengen og sover. Tror den ryddigen tok på, gitt... ;)

Hehe, da funka trikset dårlig. Sovne før sex, da gitt. Makan...

Skrevet

Hehe, da funka trikset dårlig. Sovne før sex, da gitt. Makan...

Det er jo ryddig i alle fall :D Får prøve samme trikset i morgen :)

Skrevet

Når det er for mye rot i senga til å ha sex der, så har man to alternativer: 1. å rydde opp i senga - noe som er altfor kjedelig når man har akutt lyst på sex

2. å ha sex et annet sted i huset :)

Pingle-alternativet er å droppe sexen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...