Gjest Får-ikke-sove Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Siste månedene har jeg hatt smerter i korsryggen om natten. Jeg våkner av at korsryggen verker, og det er vondt å ligge. Kjenner ikke så veldig mye om dagen. Siste nettene har det også kommet smerter i nedre mageregion, det er helt likt mens-smerter, uten at jeg skal ha mensen. Jeg er kvinne, 47 år. Vanlige korsryggsmerkter pleier å gå over, men dette ser ut til å være vedvarende. Kan det være noe med eggstokker el.l., og kan dette gi smerter i korsryggen? Håper noen med erfaring kan svare meg. På forhånd takk. 0 Siter
celine_79 Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Det er overgangs symptomer..Kvinnfolk! 0 Siter
Gjest Hilke-mor Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Det er overgangs symptomer..Kvinnfolk! Hva er poenget med å slenge fra seg spydigheter? Har du ingen gode råd å komme med, så hold munn! 0 Siter
Gjest julianne Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Gå til legen din, det kan være en helt ufarlig urinveisinfeksjon. Men det er uansett greit å få sjekket... Mange går til gynekolog hvert tredje år for kontroll. Det gjør jeg, syns det er rimelig ekkelt om fastlegen min skulle undersøke meg "der nede" så jeg velger å gå til en privatpraktiserende gynekolog. kanskje det kunne være noe for deg også? Gå til lege ihvertfall! Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.