Gå til innhold

No er eggan endelig ute!!!!:)

Anbefalte innlegg

No har jeg akkurat kommet fra Sykehuset og det ble en lykkens dag!!!!!

6 egg fikk de ut før de måtte stoppe!Jeg er kjæmpe fornøyd jeg!

Jeg hadde nok flere egg,men jeg hadde så vondt at legen valgte å ikke prøve på flere folikker.Husker ikke så mye fra oprasjonssalen,men jeg husker at det gjorde vondt!Så æ e gla de ikke gikk videre,men er KJÆMPE fornøyd med 6 egg!

Jippyyyyyyyy!!!

No er det bare befrukninger det står på for no!Glede mæ til i morra!

Korsen gikk det me dæ Væren -74?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79508-no-er-eggan-endelig-ute/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Heisan! Dette hørtes bra ut Raija! Endelig..

Jeg lurer også på hvordan det gikk med væren-74.

Jeg har nok ikke vært i form til å sitte så mye ved datamaskinen i dag. Må innrømme at jeg har sovet stort sett hele dagen. Jeg syntes også at det var fryktelig vondt med egguthentingen. Hadde på forhånd bedt om STERKE medisiner, og det fikk jeg. Var helt neddopet. Det gjorde ikke så veldig vondt før på slutten. Da stortutet jeg, men det var nok mest av lettelse. Endelig ferdig! Jeg hadde grudd meg veldig.

Jeg har allikevel stor grunn til å juble! 11 egg, det er ikke verst! Gleder meg til i morgen når jeg får høre hvordag der går med dem!

Lykke til i morgen og fredag Raija!!!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...