Gå til innhold

Tøys å foreslå sexleker og "oppspriting"

Anbefalte innlegg

Gjest StLouis

Man ser ofte her inne at rådet til de forhold der sexlivet har gått i stå, er sexleker, stripping, variasjon osv.

Ting som faller HELT naturlig for et par som har det bra, emn som bare blir dumt for de som ikke har det bra.

Skjønner dere ikke at GRUNNEN til at man ikke finner på noen slike variasjoner, er at forholdet ER dårlig, derfor har man ikke lyst? Derfor blir det dumt, og absurd, å innbille et par at slike ting løser et dårlig forhold.

Fortsetter under...

Ja her har du et poeng! Jeg ville også syntes at det å sette opp en seksuell situasjon på slike måter (feks. trave rundt i "sexy" undertøy, når mannen/kona kommer sliten hjem fra jobben) ville vært en gedigen turnoff dersom man ikke fungerer som par. Personlig ville jeg følt det som et press, det er jo ikke alltid man har lyst samtidig, dessuten foretrekker jeg å ta initiativet selv jeg da...

Det er ikke bare når forholdet er dårlig at sexlysten blir borte. Etter en stund glemmer en gjerne å pynte og stelle seg litt ekstra for hverandre. Og da kan noe av tiltrekkelsne forsvinne.

Da hjelper det med å overraske den andre. Så det skjer noe nytt og spennende, at ikke alt går i den gamle tralten.

Gjest Helene Harepus

Det er ikke bare når forholdet er dårlig at sexlysten blir borte. Etter en stund glemmer en gjerne å pynte og stelle seg litt ekstra for hverandre. Og da kan noe av tiltrekkelsne forsvinne.

Da hjelper det med å overraske den andre. Så det skjer noe nytt og spennende, at ikke alt går i den gamle tralten.

Jeg er helt enig med deg..

Det er viktig at man tar vare på seg selv og hverandre..

Og at man gjør seg attraktive for hverandre..

Man behøver ikke nødvendigvis å dra inn allverdens leketøy, lakk og lær på soverommet..

Men, gjør noe utenom det vanlige som føles naturlig..

Gjest Hemmeligheter

Jeg er helt enig med deg..

Det er viktig at man tar vare på seg selv og hverandre..

Og at man gjør seg attraktive for hverandre..

Man behøver ikke nødvendigvis å dra inn allverdens leketøy, lakk og lær på soverommet..

Men, gjør noe utenom det vanlige som føles naturlig..

Vi er i familieselskap, hun hvisker meg i øret at hun ikke har truse på seg. Blikket jeg sender henne gjør at hun får kaffen i halsen :)

-Jeg prøver å finne ut om det er sant i løpet av et par timer, ingen andre skjønner noe. Det var et tveegget sverd, da det ble en våt flekk bak på skjørtet. Hun måtte gå baklengs ut. Vi hadde mye moro med det i månedsvis.

Mer skal det ikke til.

Annonse

Jeg er enig med deg.

Og hvem har mot og selvtillit til å dolle seg opp med fristende innpakning, sensuelle oljer og raffinert stripping hvis man risikerer å bli avvist?

Ikke jeg iallfall.

Det burde redusere sannsynligheten for å bli avvist.

Kler du deg i store posete klær osv. når dere skal legge dere, treningsdress til vanlig osv. er det vel ikke rart at parteren din ikke får lyst på deg.

Gjest liIIeVagina

Kler du deg i store posete klær osv. når dere skal legge dere, treningsdress til vanlig osv. er det vel ikke rart at parteren din ikke får lyst på deg.

Det er sikkert sant, men det er mange kvinner som må føle seg VELDIG trygge på partneren sin for å våge å iføre seg raffsett og lårhøye støvletter. Det gjør de neppe i et forhold som er så dårlig at sexlivet har gått helt i stå.

Jeg tror du misforsto innlegget mitt.

Jeg prøvde å tenke meg en situasjon der partneren min hadde mistet sexlysten. Da hadde jeg ikke turt å lage strippeshow hvis jeg risikerte å bli avvist.

Min virkelighet er en helt annen. Jeg er velsignet med en kjæreste som alltid har lyst på sex.

Jeg tror du misforsto innlegget mitt.

Jeg prøvde å tenke meg en situasjon der partneren min hadde mistet sexlysten. Da hadde jeg ikke turt å lage strippeshow hvis jeg risikerte å bli avvist.

Min virkelighet er en helt annen. Jeg er velsignet med en kjæreste som alltid har lyst på sex.

Men i dette tenkte tilfellet; hvorfor hadde kjæresten din mistet lysten på deg? Kan det være fordi du da var kjedelig og dere hadde lite variasjon? Tror du ikke det hadde hjulpet å kle seg litt utfordrende. Det kan være det som skal til for at en mann får igjen tenningen. Det er ikke lett å tenne på samme person i lengre perioder.

Gjest liIIeVagina

Men i dette tenkte tilfellet; hvorfor hadde kjæresten din mistet lysten på deg? Kan det være fordi du da var kjedelig og dere hadde lite variasjon? Tror du ikke det hadde hjulpet å kle seg litt utfordrende. Det kan være det som skal til for at en mann får igjen tenningen. Det er ikke lett å tenne på samme person i lengre perioder.

Forstår jeg deg rett nå? Når kvinnen ikke har lyst er det hennes skyld, og når mannen ikke har lyst er det også hennes skyld?

Forstår jeg deg rett nå? Når kvinnen ikke har lyst er det hennes skyld, og når mannen ikke har lyst er det også hennes skyld?

Nei selvfølgelig ikke.

Men det er opp til den som har lyst å pirre den andre slik at denne også får lyst.

Har ikke han lyst kan hun gjøre noe.

Har ikke hun lyst må han finne på noe.

Annonse

Gjest mislykket

...men det er jo ikke sikkert at partneren /hvem han/hun måtte være) tenner på synet av div. sexleketøy etc.

Jeg tror de fleste er noe mer komplisert enn du skal ha det til.

M.

Gjest mislykket

...jeg tror du skal snakke for deg selv.

M.

Gjest mislykket

Nei selvfølgelig ikke.

Men det er opp til den som har lyst å pirre den andre slik at denne også får lyst.

Har ikke han lyst kan hun gjøre noe.

Har ikke hun lyst må han finne på noe.

...men kanskje ikke alle er så enkle som det du er - jeg mener: kanskje det skal noe helt annet for å fremme lyst på sex enn sexleketøy eller såkalt fancy undertøy?

M.

Gjest mislykket

Vi er i familieselskap, hun hvisker meg i øret at hun ikke har truse på seg. Blikket jeg sender henne gjør at hun får kaffen i halsen :)

-Jeg prøver å finne ut om det er sant i løpet av et par timer, ingen andre skjønner noe. Det var et tveegget sverd, da det ble en våt flekk bak på skjørtet. Hun måtte gå baklengs ut. Vi hadde mye moro med det i månedsvis.

Mer skal det ikke til.

...nei, noen er visst enklere enn andre. Og lykkelig med det.

M.

Gjest mislykket

Alle er ikke som deg.

...fint at du bekrefter utsagnet mitt. Selv om du vel neppe kan være noen autoritet å støtte meg på. Men indirekte - og i praksis - synes du jo å bekrefte hypotesen. Og det skal du ha takk for. Ikke alle ville vel blottlegge sin mangel på kunnskap i innlegg på innlegg. For meg fremstår du nok som modigere enn du kanskje vet selv.

Lykke til!

M.

Ulv I Faarikaal

...fint at du bekrefter utsagnet mitt. Selv om du vel neppe kan være noen autoritet å støtte meg på. Men indirekte - og i praksis - synes du jo å bekrefte hypotesen. Og det skal du ha takk for. Ikke alle ville vel blottlegge sin mangel på kunnskap i innlegg på innlegg. For meg fremstår du nok som modigere enn du kanskje vet selv.

Lykke til!

M.

Forvirret ? Bare vent til neste innlegg !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...