Ole Brumm Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg er 36 år,tidligere skilt, uten barn og traff for tre år siden ei kjekk jente via nettet.Hun hadde to barn fra før. Vi kom etterhvert sammen og har hatt 3 fine år. Jeg trivdes veldig godt med henne og barna hennes. I begynnelsen av september forteller hun meg at hun har en "tvilende magefølelse" og at jeg ikke er glad nok i henne til at vi bør være sammen lengre. Flere ganger før dette har hun spurt meg hva jeg føler for henne og hva jeg vil ha. Svaret mitt har alltid vært at det er henne jeg vil ha. Jeg har nok ikke alltid vist min kjærlighet til henne godt nok, men jeg har aldri gitt henne grunn til å tro at jeg ikke var glad i henne i den tiden vi var sammen og vi har heller ikke hatt noen store krangler eller lignende. 2 dager etter dette finner hun plutselig "mannen i sitt liv" og nå, to måneder etter planlegger hun å gifte seg med ham. Jeg får legge til at hun hadde to lange forhold før meg og var veldig var for alt som kunne minne om å flytte sammen eller forplikte seg på noen måte når jeg traff henne. Hva er det som skjer med kvinnen? Jeg har vært trofast, og har prøvd å fortelle henne hva jeg føler, alikevel tviler hun. Først slenger hun alle følelsene mine rett i søpla og annonserer at hun har funnet mannen i sitt liv i løpet av to dager??? Jeg vet at forholdet deres ikke har startet før hun slo opp, og det gjør det hele enda mer uforståelig. Er kvinner så ustabile at de kaster alt når det dukker opp en person "kjemien" stemmer med? Er kvinnen villig til å forråde følelsene til den de er sammen med og plutselig forandre personlighet bare fordi de har kunnet sitte og snakke med en person en kveld? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79526-hun-forlot-meg-og-gikk-til-en-ny/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Helene H Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Nå er ikke jeg ekspert på forhold, men på meg kan det virke som om hun har et desperat behov for trygghet og trenger å finne en mann som kan kaste alt på båten for å gjøre akkurat som hun vil. Du sier at hun var var for forpliktelser.. Trolig var hun nok ikke redd for å forplikte seg, hun ville bare ha en mann som kunne gi henne "hele pakka"... Jeg har venninner som har drevet sånn tidligere.. Har hatt flotte forhold og flotte menn.. Men de får så "dårlig tid" og må forlove og gifte seg der og da for å være sikker på at de har mannen i sin hule hånd.. Kanskje eksen din er usikker på seg selv og krever mye av sin partner.. Trenger ofte å høre at hun er den beste og at den hun er sammen med vil være der livet ut... Hvem vet.. Dette er bare spekulasjoner fra min side... Ikke heng deg så opp i dette med at hun fant drømme-mannen på to dager.. Han er sikkert ikke det.. Han er sikkert bare en mann som i sin jakt etter sitt bytte sier hva som helst for å glede henne.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79526-hun-forlot-meg-og-gikk-til-en-ny/#findComment-414601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Enten har hun kjent denne fyren lenger enn det hun gir uttrykk for, eller så sier hun bare at han er den rette fordi det holder deg på avstand ( eller hjelper henne med å komme videre), eller så er dama desp etter bekreftelse og ring på fingeren, eller så er dama bare syk. Uansett så virker hun som spilt melk, og som bestemor sier, så er det ingen grunn til å gråte over slikt. Hun er ikke verd deg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79526-hun-forlot-meg-og-gikk-til-en-ny/#findComment-414609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spenning Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Kjærligheten kommer fort og overraskende og den kan forsvinne like fort på ei fjøl. Er man i rette sinnsstemningen så er man mottagelig for det meste, blir jo småforelska og betatt fort vekk. Det er så mye nydelig å se:-)) En intim dans sammen så er det gjort.... så får man bli sulten ute , men spise hjemme, sies det.......................... lol 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79526-hun-forlot-meg-og-gikk-til-en-ny/#findComment-414611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Først gir hun deg dårlig samvittighet for at hun ikke tror DU er glad nok i henne, og så finner hun en ny... Denne fyren har hun selvsagt kjent lenger enn hva du vet om, og konklusjonen er nok at du fortjener noe lagt bedre enn denne dama. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79526-hun-forlot-meg-og-gikk-til-en-ny/#findComment-414622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Brumm Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Nå er ikke jeg ekspert på forhold, men på meg kan det virke som om hun har et desperat behov for trygghet og trenger å finne en mann som kan kaste alt på båten for å gjøre akkurat som hun vil. Du sier at hun var var for forpliktelser.. Trolig var hun nok ikke redd for å forplikte seg, hun ville bare ha en mann som kunne gi henne "hele pakka"... Jeg har venninner som har drevet sånn tidligere.. Har hatt flotte forhold og flotte menn.. Men de får så "dårlig tid" og må forlove og gifte seg der og da for å være sikker på at de har mannen i sin hule hånd.. Kanskje eksen din er usikker på seg selv og krever mye av sin partner.. Trenger ofte å høre at hun er den beste og at den hun er sammen med vil være der livet ut... Hvem vet.. Dette er bare spekulasjoner fra min side... Ikke heng deg så opp i dette med at hun fant drømme-mannen på to dager.. Han er sikkert ikke det.. Han er sikkert bare en mann som i sin jakt etter sitt bytte sier hva som helst for å glede henne.. ;-) Takk for alle svar. Noe av det Helene sier kan nok stemme, jeg vet ikke. Snart 3 måneder og jeg har ikke klart "å gå fra henne" enda...heh. Føler meg skikkelig fjottete her. Burde vært meg som så dette komme og gikk før følelsene ble for store. Uansett, takk for svarene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79526-hun-forlot-meg-og-gikk-til-en-ny/#findComment-414818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.